goedemorgen vorige week heb ik mijn abonnement opgezegd en zou ik afgelopen zaterdag 3 tv ontvangers thuis gestuurd krijgen. deze zijn nog niet geleverd. Ik wil graag weten wat de status hiervan is.
Wanneer ontvang ik mijn KPN tv-ontvangers?
Beste antwoord door Nick83
Een abonnement stopzetten en weer opnieuw afsluiten kan niet. Als KPN dat ziet maken ze de opzegging en nieuwe bestelling ongedaan en blijft het oude abonnement gewoon doorlopen.
Dit gaat allemaal automatisch en zonder verdere berichtgeving. Daarom snappen de KPN medewerkers er niets van. Want er staat gewoon niets in het systeem. Alles wat u gedaan heeft is verwijderd.
Het kan alleen als u het oude abonnement eerst opzegt. Dit helemaal af laat lopen en de apparatuur terug stuurt. En daarna pas een nieuw abonnement afsluit. Maar dan zit u zo een maand zonder internet.
Wat u moet doen is gewoon uw abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dus niet verlengen, maar omzetten naar nieuwste abonnementsvorm.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.