Skip to main content

goedemorgen  vorige week heb ik mijn abonnement opgezegd en zou ik afgelopen zaterdag 3 tv ontvangers thuis gestuurd krijgen. deze zijn nog niet geleverd. Ik wil graag weten wat de status hiervan is. 

Als u opgezegd heeft, dan krijgt u toch niets meer, dat lijkt me toch logisch? 


Het lijkt mij dat je bericht niet klopt @san V 
Opgezegd of aangevraagd?
Bij opzeggen krijg je een retourdoos, dus je zal aangevraagd bedoelen.
Het snelste kun je hierover even bellen met het gratis nummer 0800 0402


Als u inlogt op Mijn KPN zou daar de status te zien moeten zijn....en abonnement opgezegd en vervangen door een nieuw, neem ik aan, @san V?


Dat klopt maar er staat niet in wanneer de tv ontvangers bezorgd worden.


Dat klopt maar er staat niet in wanneer de tv ontvangers bezorgd worden.

Normaal gesproken krijg je een e-mail of sms met daarin de gegevens mbt de bezorging. 
 

Heb je die niet ontvangen? Bel dan met 0800-0402 en vraag het daar aan de klantenservice.


Heeft u echt opgezegd? Of niet?


Hoi @san V, welkom op onze community! We denken graag even met je mee! Ik snap ook even niet helemaal wat je bedoelt 😅 kun je dit toelichten? Heb je inmiddels al iets vernomen over je opzegging of je ontvangers?
Als je hierover graag contact hebt met de klantenservice kun je ook met ons bellen op  0800-0402


Goedemiddag Ik heb weer een nieuw abonnement afgesloten en zou ivm hiermee nieuwe tv ontvangers opgestuurd krijgen. Heb al contact gehad met de klantenservice maar ze snappen er niks van. Willen dat ik mijn oude kastjes hou maar die werken niet meer goed. Vandaar mijn vraag wanneer de nieuwe worden opgestuurd. Nog steeds geen mail of bevestiging gekregen. Alleen dat het nieuwe abonnement vandaag is ingegaan. 


Een abonnement stopzetten en weer opnieuw afsluiten kan niet. Als KPN dat ziet maken ze de opzegging en nieuwe bestelling ongedaan en blijft het oude abonnement gewoon doorlopen.

Dit gaat allemaal automatisch en zonder verdere berichtgeving. Daarom snappen de KPN medewerkers er niets van. Want er staat gewoon niets in het systeem. Alles wat u gedaan heeft is verwijderd. 

Het kan alleen als u het oude abonnement eerst opzegt. Dit helemaal af laat lopen en de apparatuur terug stuurt. En daarna pas een nieuw abonnement afsluit. Maar dan zit u zo een maand zonder internet.

Wat u moet doen is gewoon uw abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dus niet verlengen, maar omzetten naar nieuwste abonnementsvorm. 


Hoi @san V 
Bel nogmaals en zeg dat je verlengen wilt met het TV+ abonnement, dan krijg je de nieuwe tv-ontvangers


Bedankt allemaal voor de reacties.ik ga er nog even achteraan.👍


Het is gelukt. Bedankt voor de tips.


Reageer