Skip to main content

6 maanden geleden al een topic opgestart voor ondersteuning van dynamische refresh rates bij de kpn tv+ box.

Helaas nog steeds geen update naar een hogere android versie(die wel dynamische refresh rates) ondersteund.

Ik kan dus nog steeds geen netflix, prime en andere apps op een fatsoenlijke manier bekijken omdat ik last blijf houden van hick ups wat erg onrustig kijkt.

Ben dus nog steeds aangewezen op de apps van mijn Samsung tv zelf.

Wanneer kunnen we de android update nou eens verwachten?

Hopelijk wordt hier elke zes maanden een topic over gemaakt want ik erger me ook vreselijk aan dit probleem. Ik gebruik de TV+ Box dan ook in zijn geheel niet voor streamingdiensten. Daar houd ik nog een aparte Chromecast (met Google TV) voor aan want die ondersteunt wel dynamic refresh rates waardoor de content altijd vloeiend wordt afgespeeld.

Ik gebruik mijn apple tv, mijn ouders gebruiken de decoder en het is vreselijk. Je krijgt met slow series met veel panning echt hoofdpijn. 

Ik gebruik mijn apple tv, mijn ouders gebruiken de decoder en het is vreselijk. Je krijgt met slow series met veel panning echt hoofdpijn. 

Die kleine hickups bij horizontal panning van een rustig beeld zijn killing en ik kan me heel goed voorstellen dat je daar hoofdpijn van krijgt.

Reageer