Skip to main content

Beste,

 

Wanneer worden de Android TV (LG) en Samsung TV app geupdate naar de TV+ versie?

 

 

Hoi @Slontje. Het is op dit moment niet bekend wanneer een eventuele nieuwe app voor smart tv's komt. Tijdens de Olympische Spelen (26 juli t/m 11 augustus 2024) zullen er sowieso geen updates zijn. Zodra dit wel het geval is lees je dit terug in een Product Update.


@Vikash van KPN, Is dat echt al bekend?


ps ook voor de philips tv.?


@wjb en @steffen1  Mijn excuses. Ik maakte een fout en vergat het woordje “niet”. Het is op dit moment niet bekend wanneer een eventuele nieuwe app voor smart tv's komt.😅😓


De lay-out is bijna 1:1 gelijk. Ik heb zelfs de indruk dat TV"+" daarvan een voortbordurend is.

Verder zijn binnen TV plus ook overzichten van streamingdiensten opgenomen. Daar staat ook de + voor.

In de app op mijn tv zou ik dat absoluut onwenselijk vinden. Dus laat daar het + aanbod alsjeblieft weg.


Ik denk juist dat KPN commercieel gezien graag met een smart-TV+ app wil komen om zo TV van KPN en de OTT diensten aan elkaar te koppelen. Daarom verwacht ik zeker een smart-TV+ app maar laat ze dan alsjeblieft een normale (horizontale) gids in die smart-TV+ app opnemen want de huidige "tegeltjes-gids" is wat mij betreft volstrekt onbruikbaar.


ps ook voor de philips tv.?

Voor Titan en Saphi komt geen app. Dat durf ik wel te stellen. Die met Android-TV wel.

Zelf had ik voor mijn volgende tv, nu Samsung,  een Philips op het oog maar nu ze afgestapt zijn van Android-TV valt dat volledig af.

Ik hou van vrije keuze, zeker ook voor apps. Dan moet je dus wegblijven van Samsung met Tizen, LG met WebOS, en nu ook Philips. 


PeterG schreef:

Zelf had ik voor mijn volgende tv, nu Samsung,  een Philips op het oog maar nu ze afgestapt zijn van Android-TV valt dat volledig af.

Zijn ze echt volledig van Android/Google TV afgestapt?

Bron


Kennelijk niet. 

Maar de kans om ongewild een tv te kopen die Android-TV niet ondersteunt is mij te aanwezig bij Philips. 


ps ook voor de philips tv.?

Voor Titan en Saphi komt geen app. Dat durf ik wel te stellen. Die met Android-TV wel.

Zelf had ik voor mijn volgende tv, nu Samsung,  een Philips op het oog maar nu ze afgestapt zijn van Android-TV valt dat volledig af.

Ik hou van vrije keuze, zeker ook voor apps. Dan moet je dus wegblijven van Samsung met Tizen, LG met WebOS, en nu ook Philips. 

die aparte os en zijn bagger.

philips heeft meerendeel android net als die wij net hebben aangeschaft


ps ook voor de philips tv.?

Voor Titan en Saphi komt geen app. Dat durf ik wel te stellen. Die met Android-TV wel.

Zelf had ik voor mijn volgende tv, nu Samsung,  een Philips op het oog maar nu ze afgestapt zijn van Android-TV valt dat volledig af.

Ik hou van vrije keuze, zeker ook voor apps. Dan moet je dus wegblijven van Samsung met Tizen, LG met WebOS, en nu ook Philips. 

die aparte os en zijn bagger.

philips heeft meerendeel android net als die wij net hebben aangeschaft

ps de nieuwe tv,s van philips zie ik alleen android op staan , zo niet koop ik hem niet🤪ja google tv is gewoon android met een eigen vleugje.…

 


philips heeft meerendeel android net als die wij net hebben aangeschaft

Dan kan je gewoon al gebruik maken van de app @steffen1 .

Het enige wat ontbreekt is het "+” aspect, wat dus de inhoud van streamingdiensten is. Voor het KPN TV gebeuren is er niks plus aan. Ook niet met de TV+ box.

BTW, ik zag elders dat je met 1.157.3 geen sync meer hebt. Het is geen algemeen probleem. Hier is alles (eindelijk) spat synchroon. Maar dat hier terzijde.


philips heeft meerendeel android net als die wij net hebben aangeschaft

Is het zo? De filter van tweakers pricewatch zegt van Phillips vanaf 2024 zijn 55 TitanOS en 11 GoogleTV


philips heeft meerendeel android net als die wij net hebben aangeschaft

Is het zo? De filter van tweakers pricewatch zegt van Phillips vanaf 2024 zijn 55 TitanOS en 11 GoogleTV

philips heeft meerendeel android net als die wij net hebben aangeschaft

Dan kan je gewoon al gebruik maken van de app @steffen1 .

Het enige wat ontbreekt is het "+” aspect, wat dus de inhoud van streamingdiensten is. Voor het KPN TV gebeuren is er niks plus aan. Ook niet met de TV+ box.

BTW, ik zag elders dat je met 1.157.3 geen sync meer hebt. Het is geen algemeen probleem. Hier is alles (eindelijk) spat synchroon. Maar dat hier terzijde.

niet de tv+ app.

wel vreemd dat elke keer de sync problemen terug komen en zoals ik zie niet bij iedereen. 

 

@TDN je hebt gelijk meer modellen met titan als modellen met android. 

ik ben uitgegaan wat ik hier in de winkels tegenkom...... mijn fout.

 


Reageer