Skip to main content

Kreeg eergisteren 5-8-24 een mail met een cadeau van KPN. Onze opnamecapaciteit is verhoogd van 200 naar 300 uur. Aantal % staat nu echter nog steeds op hetzelfde. Duurt activatie een tijdje of was het al 300 uur sinds een tijd geleden?

Het is, bij mij althans, al een maand of twee  verhoogd naar 300 uur, @Leo Capello.


De capaciteit is begin juni al verhoogt. Dat dus nu het percentage niet wijzigt klopt dus.

Het is nu pas via de nieuwsbrief bekend gemaakt. Op dit forum was het al langer te lezen.

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/uitbreiding-opnamecapaciteit-615415?postid=1951319#post1951319

 

 


Kreeg eergisteren 5-8-24 een mail met een cadeau van KPN. Onze opnamecapaciteit is verhoogd van 200 naar 300 uur. Aantal % staat nu echter nog steeds op hetzelfde. Duurt activatie een tijdje of was het al 300 uur sinds een tijd geleden?

Die mail heb ik ook gehad. Zie het nut er niet van in (voor mij niet in ieder geval) maar hartelijk bedankt  KPN.


Hi @Leo Capello, welkom hier. 

We hebben dit inmiddels bij alle klanten gedaan. Dit gaat ook in grote batches en niet per gebruiker. De kans dat dit bij jou niet is gedaan is vrij nihil. Heb je ook geprobeerd om de ontvanger 2 minuten stroomloos te maken? 


Ik heb ook een ‘persoonlijke’ mail ontvangen van KPN, ‘omdat we blij met je zijn’.

Volgens mij is de uitbreiding pas merkbaar als je altijd tegen 200 uur aan zat en zeg maar 95% vol, dat er dan nu staat  ongeveer 60% vol.

Het is maar een gedachte, anders is het volgens mij niet meetbaar.

Zelf sta ik altijd op 0%, omdat als ik hetgeen ik opgeslagen had, meteen weer verwijder, dus persoonlijk heb ik er geen voordeel bij.

Ik had liever ‘gratis’ een hogere snelheid gehad ‘omdat we blij met je zijn’ 😉

 


Reageer