Skip to main content

Wanneer wordt gids ook verticaal beschikbaar 

 

Dit zou ik inderdaad ook graag willen! @Spartacus ik heb dit al eerder aangegeven, maar ben bang dat het niet gaat. Maar ik hoop eerlijk gezegd dat die wel moet komen, maar goed we wachten het maar weer af. 


5 maanden geleden is hier ook al verzocht om de mogelijkheid om de gids ook vertikaal in de kunnen stellen, zoals bij de "oude" tv kastjes. Ik zou dit verzoek vandaag graag nogmaals willen doen. Het overzicht in de gids nu lijkt en leidt nergens naar. Dit mag toch geen probleem zijn voor uw vaardige programmeurs?


Dit mag toch geen probleem zijn voor uw vaardige programmeurs?

Het is een klanten helpt klanten forum.

En ook @Dennis Schreve is net zoals u en ik klant bij KPN.😉

 

Een moderator kijkt ook mee en helpt ook.

Het staat ook als wens in deze topic. 


5 maanden geleden is hier ook al verzocht om de mogelijkheid om de gids ook vertikaal in de kunnen stellen, zoals bij de "oude" tv kastjes. Ik zou dit verzoek vandaag graag nogmaals willen doen. Het overzicht in de gids nu lijkt en leidt nergens naar. Dit mag toch geen probleem zijn voor uw vaardige programmeurs?

 

Zie ook hier. 

Waarom reageer je in 2 verschillende topics met hetzelfde?


Ik heb helaas weinig ervaring met deze vorm van correspondentie en wil graag doordringen tot de personen die over dergelijke verzoeken gaan. Excuus als je je onplezierig bent gaan voelen over mijn berichtje.


Ik heb helaas weinig ervaring met deze vorm van correspondentie en wil graag doordringen tot de personen die over dergelijke verzoeken gaan. Excuus als je je onplezierig bent gaan voelen over mijn berichtje.

 

@GeoLee 

Geen enkel probleem.

Het was maar een vraagje.

 

Het is een klanten helpt klanten forum.

Een moderator kijkt ook mee en helpt ook.

Meestal geeft hij / zij (de moderator) het door.

Ik zag dat je hem ook bij de link had gezet, die ik je had gegeven.

Dat is een goed forum hiervoor en de kans dat het daar wordt bekeken en opgepakt is het grootst. 


@GeoLee & @joop2011,

Ik moet wel zeggen dat het wel erg lang duurt, deze topic is 5 maanden geleden aangemaakt, en nog is er niks mee gedaan. Na al die updates die we hebben gehad, het mag nou wel eens een keer van de grond komen.


Het wordt idd tijd kpn leest dit ook 

kan toch niet zo moeilijk zijn.

 


Vandaag net nieuw bij kpn tv en internet. Alles ging soepel, top! Maar ook ik zou graag kunnen kiezen voor een verticale gids weergave!

De horizontale vind ik veel te druk.


Reageer