Skip to main content
Beantwoord

Wat betekent foutcode 409-EXT_207?

• 24 februari 2025
  • 30 reacties
  • 299 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Met behulp van ​@Alexandra van KPN heb ik jouw gegevens kunnen bekijken. Dit is wat ik voor je kan doen: Ik kan de DIW7022 van jouw account halen, en de nieuwe VIP5202 welke je vandaag hebt ontvangen aan jouw account koppelen zodat deze weer gewoon werkt. Je moet dan wel de oude VIP5202 en die DIW7022 die je via een “alternatief kanaal” hebt geregeld terugsturen naar KPN.

• Helper
  • 29 reacties
  • 9 april 2025

@Jeroen-bart Engelen kan het ook andersom ? de twee vip5202 terugsturen en een diw7022 opgestuurd krijgen? abo is aangepast naar twee kastjes.

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Nee, een DIW7022 kan alleen met het TV+ abonnement. Jij hebt nu nog het iTV abonnement. Als je de DIW7022 erg fijn vind kun je wellicht overstappen naar dat abonnements type? Of dat kan ligt er dan weer aan of je contractvrij bent voor je iTV abonnement. En het kan qua prijs uitmaken, dat weet ik niet precies. Je kunt vast in de MijnKPN app zien of dit kan en wat dit dan allemaal betekend.
En zelfs als je dit doet moet je het proces volgen wat niet altijd even handig is, maar het is nu eenmaal zo. Wat betekend dat je alsnog nieuwe ontvangers thuis gestuurd gaat krijgen en je die andere twee 5202 ontvangers terug moet gaan sturen. En die 7022 die je nu al hebt kun je ook beter terug sturen. Dat nutteloos heen-en-weer sturen is helaas niet te voorkomen, dat schijnt enorm lastig te zijn om op te lossen.

Goed, dan wordt de oplossing die ik je nu gaan aanbieden: Ik verwijderd de DIW7022 en koppel de twee VIP5202 ontvangers welke je thuis hebt aan jouw abonnement. En dan kun je zelf kijken of je kunt (en wilt) overstappen naar TV+.

• Helper
  • 29 reacties
  • 9 april 2025

@jeroen, graag. hoewel ik de diw7022 erg fijn vindt in gebruik in de slaapkamer (omdat hier de apps beter op draaien dan op de tv) zal ik deze vervangen voor de VIP5202.

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Ok, ik heb de DIW7022 verwijderd (en geblokkeerd, dus daar heeft niemand meer wat aan). En ik heb de twee VIP5202 ontvangers aan jouw account gekoppeld. Dus die moeten meteen werken als je ze aan doet.

Reageer