Skip to main content

Goedemiddag,

Wij hebben onlangs een abonnement op Ziggo Sport genomen voor de F1 die dit weekend verreden zou worden. Nu is vandaag besloten dat de komende races in de F1 niet doorgaan. Dit betekent dat wij niets aan deze zender hebben. Ik wil dit graag stopzetten, maar krijg de melding dat dit pas op 7 april kan. Ik vind het zonde om 15 euro per maand te betalen nu de F1 niet doorgaat en wij geen gebruik maken van deze zender. Omdat dit een bijzondere situatie is, vroeg ik me af of jullie je hier coulant in kunnen opstellen, zodat wij ons abonnement per vandaag kunnen stopzetten.

Deze week abonnement genomen op Ziggo Sport vanwege F1 uitzendingen.

Vandaag blijkt dat er voorlopig geen F1 wedstrijden uitgezonden worden. Het abonnement kan pas over 1 maand opgezegd worden.

Waarom worden tegenvallers in het bedrijfsleven altijd afgewenteld op de consument?

admin: vraag naar centrale topic verplaatst


Ik heb mij net geabonneerd op het Ziggo Sport pakket om formule 1 te kijken. Nu blijkt dat de eerste drie wedstrijden niet doorgaan ivm het corona virus. Ik kan het abonnement nu niet opzeggen, dat kan pas 10 april. Kunt u voor mij het Ziggo Sport pakket stop zetten zodat ik het over een maand weer aan kan zetten. Als dit niet kan is er dan een compensatie omdat er nu geen formule 1 wedstrijden worden uitgezonden?

admin: vraag naar centrale topic verplaatst


@HansjePansje

Er is een soort van compensatie. 
Check maar eens de Film1-kanalen. Die zijn een maand lang vrij te zien. 


Dank voor je reactie Noordzee. Inmidds heb ik bericht van KPN dat er voor het ZiggoSport pakket geen compensatie is. Ook het stopzetten van het pakket schijnt niet mogelijk te zijn?? Het gaat alleen maar om de komende maand waarbij er geen F1 uitzendingen zijn. Ik heb nu 15,00 betaald en zie er niks van terug. Ondanks dat ik al mijn producten afneem van KPN is er niks mogelijk. Ik ga toch maar eens informeren bij de concurent


Ik denk dat dit nu echt een gevalletje "overmacht" is waar je helaas de dupe van bent geworden. Ik denk echter wel dat je dit echt in perspectief moet plaatsen en maar moet denken dat er zich op het moment heel wat ernstigere dingen voordoen.

Als dit voor jou een reden is om dan maar direct bij de concurrent te moeten gaan kijken ... :confounded:


Iemand anders die dit pakket heeft genomen heeft na een belletje met kpn dit bericht:

Er komt geen compensatie voor deze maand Ziggo Sport. Dit omdat het algemene overmacht is.

Zelf heb ik Fox Sports maar er is geen NL voetbal, Tennis, MLB etc Mijn instelling: jammer dan. Het is wat het is.


Ik heb toch sterk de indruk dat er bij de concurrent ook geen Formule 1 is…

Bovendien duurt overstappen ook minimaal één maand.

Verder vind ik het gezien de ernst van de situatie nogal sneu je druk te maken om 15 eurotjes. Sorry hoor, moet dit toch even kwijt. Iedereen heeft nu last van corona. Al is ‘t al door de maatregelen. Dat laatste is hier het geval. Wereldwijd!!!


Natasja schreef:

 

Vanaf vandaag zijn de Film1 zenders beschikbaar voor alle klanten in verband met het niet mogen verlaten van hun huis en afgelaste sportwedstrijden. Op deze manier is er iets meer aanbod om naar te kijken. :slight_smile: De kanalen blijven vooralsnog open tot dinsdag. 


Wel jammer dat de F1 wedstrijden en ook voetbal voorlopig niet doorgaat.

Maar het is wel begrijpelijk.  

Ik sluit me aan bij de vorige sprekers. 


Ik heb pas het ziggo pakket aangezet omdat ik een mail van jullie kreeg dat ik dit niet moest vergeten om aan te zetten. Hierna werden diverse races gecanceld ivm het Corona virus en wil ik het pakket weer uitzetten, echter ik kan deze pas na 1 maand weer uitzetten.

kunt u ervoor zorgen dat het pakket uitgezet wordt zodat ik niet een maand hiervoor moet betalen zonder dat ik het gebruik?

alvast bedankt voor uw reactie

Frans Elbers

 

Admin: reactie samengevoegd met centrale topic hierover


Welkom @Frenzel 

Er komt geen compensatie voor deze maand Ziggo Sport. Dit omdat het algemene overmacht is.

Bron 

Vanaf vandaag zijn de Film1 zenders beschikbaar voor alle klanten in verband met het niet mogen verlaten van hun huis en afgelaste sportwedstrijden. Op deze manier is er iets meer aanbod om naar te kijken. :slight_smile: De kanalen blijven vooralsnog open tot dinsdag.


Hoi allen,

Ik kan me goed voorstellen dat dit rauw op je dak valt maar het valt onder overmacht. KPN is niet verantwoordelijk voor afgelastingen.  Uiteraard is het zuur maar compensatie is helaas geen optie.

 


Nou ik ben Corona moe,….

 

Snappen mensen nu echt niet dat een virus overmacht kan zijn qua verzekerde schades pffffff!


Ik heb alle begrip voor de overmacht en er zijn zeker ergere problemen dat een maandje geen Formule 1. Het zou KPN echter sieren als er voor deze eerste maand een tegemoetkoming voor haar klanten zou zijn. Een abonnent of pakket afsluiten is zo geregeld maar bij dit soort zaken is er niemand thuis bij KPN en dat is jammer.


Kon pas overstappen naar Ziggo, heb toen de vraag gesteld of kpn ook een beter en goedkoper aanbod heeft, 0 reactie

nu dit met Ziggo pakket, nu wel een reactie maar kunnen er niets aan doen, er bestaat ook zoiets als coulance naar een vaste klant van Kpn, maar denk dat ze hier nog nooit van gehoord hebben


Kon pas overstappen naar Ziggo, heb toen de vraag gesteld of kpn ook een beter en goedkoper aanbod heeft, 0 reactie

nu dit met Ziggo pakket, nu wel een reactie maar kunnen er niets aan doen, er bestaat ook zoiets als coulance naar een vaste klant van Kpn, maar denk dat ze hier nog nooit van gehoord hebben

Hallo @Frenzel , daarom zijn er nu een paar Film1 kanalen op de decoder om gratis naar films te kijken als coulance.


En alleen de mensen die op jullie advies Ziggo aangezet hebben krijgen dit voordeel?

nou top, bedankt

 


Je neemt een pakket. Dan is er ook een risico. Dit vak is te klein om te vermelden wat er allemaal WERELDWIJD is afgelast! Hier mag je gewoon geen compensatie voor verwachten.

Ik wilde gisteren naar Editie NL kijken, dat was er niet. Ik wil compensatie.

Ik heb Fox Sports. Ik neem m'n '’verlies'’ maar. Het is pure overmacht.

KPN krijgt het geld ook niet terug van F.S. en Z.S. als het pakket (eerder) beëindigt kan worden.

Ik begrijp jullie niet. Snappen jullie nou écht niet wat er wereldwijd speelt? Zeuren om één maandje dat je € 15 “kwijt” bent? Sorry hoor.
Je kunt het na één maand dagelijks uitzetten. Het wordt dan alleen per extra dag gerekend.


En alleen de mensen die op jullie advies Ziggo aangezet hebben krijgen dit voordeel?

nou top, bedankt

Nee, iedereen heeft tot dinsdag die film1 zenders en dat heeft niets met coulance te maken.

Ik denk dat dit puur een marketing actie vanuit film1 is om mensen te paaien voor een abonnement. Normaal zouden ze er niet naar kijken omdat er dan voldoende ander aanbod is in de vorm van sport maar dat moeten we nu even "ontberen".


En alleen de mensen die op jullie advies Ziggo aangezet hebben krijgen dit voordeel?

nou top, bedankt

 


Nee, iedereen krijgt Film1 tijdelijk gratis.


KPN zal de bestelde abonnementen ook gewoon aan Ziggo Sport moeten betalen. Die gaat ook geen compensatie leveren. Waarom zou KPN hier voor moeten bloeden? Dan kan je beter bij Liberty Global aankloppen. Eigenaar van Formule 1 & Ziggo….

Maar eigenlijk denk ik dat je vooral even jezelf mag aankijken en nog eens even goed moet nadenken over de gestelde vragen (en de reacties over het feit dat er geen compensatie is). 


Ik ben alleen verbaasd dat ik in het verleden steeds na afloop van het F1 seizoen meteen het abonnement kon stoppen en nu niet. Ook ben ik verbaasd over de reacties die mijn bericht oproepen. Door de hysterie van sommige mensen moet ik me een minderwaardig mens voelen? Get a life!


Ik ben alleen verbaasd dat ik in het verleden steeds na afloop van het F1 seizoen meteen het abonnement kon stoppen en nu niet. Ook ben ik verbaasd over de reacties die mijn bericht oproepen. Door de hysterie van sommige mensen moet ik me een minderwaardig mens voelen? Get a life!

Maar dat had je ook zelf kunnen bedenken & opzoeken.


Slimmerik = arrogantie van de bovenste plank.

:stuck_out_tongue:

Maar dat had je zelf ook kunnen bedenken en opzoeken.


@John A. 

Die titels geeft het forum na een x aantal reacties. Etc.

Ga daar dus niemand op aanspreken. Je kiest niet voor zo'n titel achter je naam. (wel dat je het uit kunt zetten hetgeen ik dan ook gedaan heb)