Skip to main content

Ik heb nu een KPN internet abonnement (De variant van oud xs4all klanten).

Ik kan daar TV+ bij nemen, en dat zou flink goedkoper zijn dan mijn huidige Ziggo abonnement.
Maar ik zou dat graag uitgebreid willen testen voordat ik Ziggo opzeg. Maar ik kan nergens
vinden wat de minimale termijn is van een TV+ abonnement. 

Kan iemand me dat vertellen?

Dank allemaal voor de hulp. 

Ik wil niemand te kort doen, en zal daarom deze reactie als het beste antwoord markeren.


TV bij KPN zorgt er in ieder geval voor dat ik mijn gratis ziggo sport kanaal verlies.

Zo gratis is dat feitelijk niet. Aangezien je dus voor 4 kanalen nu 22,95 betaalt….😉

Of: je betaalt 22,95 voor NPO 1, Eurosport en ONS. En hebt Ziggo Sport gratis. Het is maar hoe je het bekijkt.

kabels trekken om  bedraad internet in mijn werkkamer te krijgen. 

Één kabel; éénmalig. En je bespaart al gauw € 120 per jaar. Ik denk zelfs wat meer.

Maar je wilt feitelijk Ziggo Sport behouden. Dan wordt het een wat lastiger rekensommetje omdat het hier 14,99 kost. Stap je ook mobiel over naar kpn krijg je wel weer € 5 entertainmentkorting voor Z.S.


TV+ testen? Je kunt gewoon een jaar abonnement nemen met het nieuwe abonnement “2023” (zie schema boven). TV+ is een optie en kan er na 1 maand gewoon weer uit als je dat wilt.

In het geval van de vragensteller, om de XS4ALL e-mailadressen niet kwijt te raken, inderdaad prima. (Bij mijn ouders, die hun “gratis” XS4ALL Spotify toen kwijtraakten, was het mét los Spotify en een vast telefoonnummer zelfs een fractie goedkoper, maar KPN heeft Spotify inmiddels wel duurder gemaakt.)

Of misschien kun je televisie bij XS4ALL ook na een maand opzeggen?

En voor andere toekomstige lezers, opgelet: dat nieuwe abonnement “2023” heeft wél een looptijd van een jaar (ook bij overstappen vanaf XS4ALL). En voor een Ziggo decoder moet je ook Ziggo internet hebben. Dus dan betaal je dubbel voor je internet als je naar Ziggo gaat.