Skip to main content

Ik ben voornemens om espn te nemen via kpn. Ik zie dat ik 3 maanden gratis krijg, andere optie is er niet. Maar misschien wil ik het wel uitzetten na een maand of twee. Hoe lang zit ik er aan vast? wat is de minimumduur? En mn contract op internet en tv via kan loopt in februari af, wordt deze dan ook gelijk verlengd mocht de duur een jaar zijn?

Hallo @edjepetje65 ,

Je kunt ESPN, na de eerste maand, op ieder moment weer uitzetten. Dus ook na twee maanden. 

Wat betreft jouw contract: Na het einde van de contractperiode in februari wordt het contract direct opzegbaar. Je hebt dan wel een opzegtermijn van één maand. 


Hallo @edjepetje65, na de eerste maand dat je ESPN afneemt, kun je op elk gewenst moment per direct opzeggen. Ongeacht of je iets voor 3 maanden gratis hebt. 


Minimale afname één maand bv van 15 november tot en met 15 december. Vanaf 16 december dan dagelijks zonder opzegtermijn is het zenderpakket weer uit te zetten.

Maar ja, je hebt het nu de eerste 3 maanden gratis...


@Jeroen_dB @PeterG 

Jullie hebben het alleen over ESPN. Jullie geven geen antwoord op zijn tweede vraag. 

En mn contract op internet en tv via kan loopt in februari af, wordt deze dan ook gelijk verlengd mocht de duur een jaar zijn?

 

Daarom dus dit geschreven : 

 

Hallo @edjepetje65 ,

Je kunt ESPN, na de eerste maand, op ieder moment weer uitzetten. Dus ook na twee maanden. 

Wat betreft jouw contract: Na het einde van de contractperiode in februari wordt het contract direct opzegbaar. Je hebt dan wel een opzegtermijn van één maand. 

Â