Wat is de release datum van de nieuwe TV+ app voor Chromecast Google TV?
Wanneer kan ik de release verwachten van deze nieuwe app voor de chromecast google tv?
Ik had een abo van KPN twee jaar geleden en ben weggegaan bij KPN vanwege deze slechte app. Ik ben recent terug bij KPN TV gekomen, en moet concluderen dat die slechte app nog steeds door KPN in gebruik is. De KPN tv app ontregelt zelfs mijn Chromecast google TV. Ik moet geregeld de KPN Tv app "gedwongen afsluiten" in de Chromecast. Mijn vrouw heeft al aangegeven nooit meer "die rommel van KPN" te willen gebruiken in de toekomst. Afgelopen jaar hebben we een Odido abo gehad en de Odido app gebruikt, die werkt uitstekend. De huidige app van KPN is een aanfluiting in vergelijking met de Odido app.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @BasvH ,
Dat is niet bekend. En KPN zal dat vooraf ook niet bekend maken. Op dit moment zit die nieuwe TV+-app nog in de testfase. Ik verwacht daarom dat het sowieso nog minimaal enkele maanden gaat duren:
Ik gebruik de app ook in mijn chromecast Google-TV 4k. Nog geen ontregelen bemerkt.
Maar ik ben ook van het slag om de app altijd af te sluiten. Gewoon wegklikken stuit mij tegen de borst en wordt bovendien afgeraden. Hij heeft tenslotte ook netjes de optie om 'm uit te zetten.
@BasvH Je zei niet welke versie jouw chromecast is. @PeterG heeft de 4th gen 4K en 2GB RAM. De 1st, 2nd en 3th hebben alleen 0,5GB RAM, de Chromcast Ultra 1GB RAM, de Chromecast 4th gen HD 1,5GB RAM. Als je de versie met 1,5GB heb, hoef je niet veel te verwachten van de nieuwe versie van KPN App.
Ten vergelijking, de TV+Box heeft 3GB RAM en heeft nooit last van niet afsluiten van Apps
Hallo PeterG,
Dat is inderdaad wat er short aan de app. Bij normaal uitzetten van de TV met de chromecast zorgt de KPN app voor problemen als je die niet vooraf handmatig hebt uitgezet. Dat is toch echt een indicatie van een slecht ontwikkelde app. Ik heb die problemen niet met Delta, Odido canal digital, netflix, disney. De F1 app het identieke problemen...
De F1 app het identieke problemen...
Ook die sluit ik gewoon netjes af. Nooit problemen. Al gebruik ik die alleen in de woonkamer op de KPN TV+ Android-TV box.
De kpn app gewoon afsluiten (uitzetten) en er is niks aan de hand. Kleine moeite.
Je zei niet welke versie jouw chromecast is. @PeterG heeft de 4th gen 4K en 2GB RAM. De 1st, 2nd en 3th hebben alleen 0,5GB RAM, de Chromcast Ultra 1GB RAM, de Chromecast 4th gen HD 1,5GB RAM. Als je de versie met 1,5GB heb, hoef je niet veel te verwachten van de nieuwe versie van KPN App.
Op de 1st, 2nd en 3rd generation Chromecast kan je helemaal geen app installeren, daar kan je alleen naar casten. Dus daar zal dit topic dan sowieso al niet over gaan.
Op een Chromecast Google TV draait bij mij de "oude" smart-TV app al zeer lang en die app werkt over het algemeen heel goed maar kwam desondanks heel soms niet verder dan een zwart scherm met een klein Android logo in de linker bovenhoek.
Waarom hoef je niet al te veel te verwachten van de nieuwe smart TV+ app op een Chromecast Google TV HD?
Hallo @BasvH, op dit moment lopen de eerste tests van de nieuwe app voor Smart TV en Google TV chromecast. Het is op dit moment nog niet te zeggen wanneer de nieuwe app live gaat voor alle klanten van KPN.
Hallo Jeroen,
Dank voor de terugkoppeling. Ik zit met smart te wachten op de release.
Bas.
Hallo Jeroen,
Dank voor de terugkoppeling. Ik zit met smart te wachten op de release.
Bas.
Kijk hier regelmatig rond en ga ook het topic volgen uit de link hieronder:
Hallo @BasvH ,
Dat is niet bekend. En KPN zal dat vooraf ook niet bekend maken. Op dit moment zit die nieuwe TV+-app nog in de testfase. Ik verwacht daarom dat het sowieso nog minimaal enkele maanden gaat duren:
Hier was het ook (te) vaak "kan video niet laden” 403-10110 foutcode bij het starten van de app. Ook via de officiële afsluitknop van de app kregen we nog steeds de foutcode 403-10110 bij opnieuw opstarten van de app.
Uiteindelijk de ontwikkelaarsopties in Android google (Philips Smart-) tv aangezet (klik 7 keer op buildnumber v.d. firmware van Android systeem) en onder het kopje “Apps” bij “Activiteiten niet opslaan” het vinkje aangezet (of via schuifknop naar rechts aanzetten). Sindsdien geen last meer van de foutcode op welke manier dan ook van afsluiten van de app.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.