Skip to main content

ik heb in een weekenddeal gebruik gemaakt van het aanbod voor een televisie te ontvangen. Echter helaas kan ik niets terug vinden wanneer ik deze kan verwachten, ja 14 dagen na installatie datum, maar in “mijn account” kan ik niets vinden dat ik dit kan volgen, wie kan mij helpen waar ik dit kan vinden?

Hoi @michaelrutten1968. In het Welkomstcadeau topic vindt je antwoorden op de meest gestelde vragen. 

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).


ik heb in een weekenddeal gebruik gemaakt van het aanbod voor een televisie te ontvangen. Echter helaas kan ik niets terug vinden wanneer ik deze kan verwachten, ja 14 dagen na installatie datum, maar in “mijn account” kan ik niets vinden dat ik dit kan volgen, wie kan mij helpen waar ik dit kan vinden?

Ik wordt er niet goed van, vorige week vrijdag bericht gehad dat die op zaterdag door POSTNL geleverd zou worden gewacht en uiteindelijk weer een update zou maximaal tot 22 uur kunnen duren. En vervolgens helemaal niets. Gisteren een email gehad, vandaag gebeld met het nummer wat van de leverancier zou zijn, en die gaven aan dat ze het intern moeten uitzoeken. WAT IS DIT VOOR CHAOS. Dit kan toch niet? Weet dan niemand iets? Heb wel een track en trace nummer maar goed die is nog steeds van afgelopen zaterdag…..


Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt en anders kan je het beste opnieuw contact opnemen met Sidekix. Helaas kan ik jou zelf niet verder helpen hierin omdat de levering van het welkomstkado door Sidekix wordt verzorgt. 😓


Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt en anders kan je het beste opnieuw contact opnemen met Sidekix. Helaas kan ik jou zelf niet verder helpen hierin omdat de levering van het welkomstkado door Sidekix wordt verzorgt. 😓

Het telefoonnummer wat wordt vermeld is van KPN, je krijgt SIDEKIX helemaal niet aan de telefoon. Maargoed ik heb toch ook maar even een berichtje naar het programma Radar gedaan, want ik vind het triest als ik lees dat het vaker gebeurt en dan afschuiven naar POSTNL die heb ik ook gevraagd en die geven aan dat wanneer zij de levering moeten ophalen/ontvangen dan wordt dat niet bij hun vastgehouden omdat men niet zou kunnen leveren. K zou veel blijer zijn met een echt eerlijk antwoord. Ook heb ik al een maand betaald dus daar kan het ook niet aan liggen.


@michaelrutten1968 Heb je het welkomstkado inmiddels al ontvangen?