Skip to main content
Antwoord

Wat laat ESPN allemaal zien, zodat ik kan kijken of het de moeite waard is?

• December 1, 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik vraag me af wat er nog meer te zien is? Het enige dat aandacht krijgt is ED Voetbal. Hoeveel NHL en NFL wordt er getoond? Voordat ik dat als “extra” kies wil ik graag weten of het het waard is?

Is er een soort van tv gids waar ik op kan kijken wat er zoal speelt?

Alvast bedankt

Erica

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@PK6189, ik zie dat ​@PeterG je al aardig op weg heeft geholpen met een linkje naar de programmagids.

Er worden ook veel programma's rond de Amerikaanse sporten uitgezonden uit de States zelf. Regelmatig ook wedstrijden met name honkbal met origineel Amerikaans commentaar. Denk ook aan een programma als NBA Today dat op 1 van de ESPN kanalen te bekijken is. 

Naar mijn mening zit je als liefhebber van Amerikaanse sporten best goed met een ESPN zenderpakket. Gedurende de siezoenen van de NFL en NHL zijn er als wedstrijden zijn, die elke dag wel te zien op ESPN. Het enige dat mij altijd beetje tegen staat is het tijdstip van uitzenden in verband met het tijdsverschil. 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 1, 2025

Vriendenloterij Eredivisie, Keukenkampioen divisie, KNVB beker, Vrouwen eredivisie, NFL, NBA, MLB. (al die Amerikaanse sporten zeggen mij niets, vandaar alleen de afkortingen hier)

Voor volledig overzicht zie hun gids. Daar staan ook de sporten bij. N.B. Ze hebben wel tennis rechten (vrouwen) maar zender dáár niets van uit helaas.

https://www.espn.nl/watch/schedule 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 3, 2025

Hallo ​@PK6189, ik zie dat ​@PeterG je al aardig op weg heeft geholpen met een linkje naar de programmagids.

Er worden ook veel programma's rond de Amerikaanse sporten uitgezonden uit de States zelf. Regelmatig ook wedstrijden met name honkbal met origineel Amerikaans commentaar. Denk ook aan een programma als NBA Today dat op 1 van de ESPN kanalen te bekijken is. 

Naar mijn mening zit je als liefhebber van Amerikaanse sporten best goed met een ESPN zenderpakket. Gedurende de siezoenen van de NFL en NHL zijn er als wedstrijden zijn, die elke dag wel te zien op ESPN. Het enige dat mij altijd beetje tegen staat is het tijdstip van uitzenden in verband met het tijdsverschil.