Skip to main content
Beantwoord

Wat te doen met de 2e KPN TV+ Box nu ik mijn televisie verkocht heb?

• April 19, 2025
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb nou mijn 2e TV verkocht aan een vriendin van mij. Kan ik dan nu de 2e KPN TV+ box retourneren zodat ik dan gewoon 1 box heb? En die is gratis.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Arnout_67 ,

Je kunt het beste eerst jouw tweede ontvanger (laten) verwijderen uit jouw abonnement. Mogelijk lukt dat via MijnKPN, anders even contact opnemen met de klantenservice. 

Zij sturen jou dan ook een retourdoosje en een retoursticker. De retourzending is voor jou dan gratis. 

Je kunt bellen met KPN klantenservice op 0800-0402. Vandaag tussen 8.00 en 17.00 of anders dinsdag weer vanaf 8.00. 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 19, 2025

Dag ​@Arnout_67 dit kan je in gang zetten via mijnkpn. Daar kan je het aantal ontvangers aangeven. Daar staat nu als aantal twee. Maak daar één van. Volg daarna de stappen die je per mail krijgt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 19, 2025

Hallo ​@Arnout_67 ,

Je kunt het beste eerst jouw tweede ontvanger (laten) verwijderen uit jouw abonnement. Mogelijk lukt dat via MijnKPN, anders even contact opnemen met de klantenservice. 

Zij sturen jou dan ook een retourdoosje en een retoursticker. De retourzending is voor jou dan gratis. 

Je kunt bellen met KPN klantenservice op 0800-0402. Vandaag tussen 8.00 en 17.00 of anders dinsdag weer vanaf 8.00. 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Helper
  • April 19, 2025

Ik heb eventjes gegoogled. Het retour adres voor KPN apparaten is in Alphen a/d Rijn. Kan ik dan de 2e TV ontvanger daar naartoe sturen en het pakketje afgeven bij een Primera punt bij mij in de buurt?

Admin: Vraag verplaatst naar je eigen topic

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 19, 2025

Jawel, maar vergeet niet om eerst jouw abonnement aan te passen. Zie mijn reactie hierboven. 

• Auteur
  • Helper
  • April 19, 2025

Dat heb ik gedaan in Mijn KPN. Het aantal mediaboxen teruggezet naar 1. Ik heb hiervan ook een bevestiging gekregen. Dan kan ik NU de 2e mediabox retourneren, toch?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 19, 2025

Klopt ​@Arnout_67 ,

Je had het retouradres zelf al gevonden. Voor de meelezers, dat adres staat ook in dit topic: 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 19, 2025

​@Arnout_67 Ik zou beslist de retourdoos en retoursticker afwachten. Op die sticker staat namelijk ook jouw naam, dus dan weten ze bij kpn dat het apparaat door jou is teruggestuurd.