Skip to main content

Goedemiddag,

Wat is het verschil in de DVS 200  -  DVS650 en DVS1200?

En welke kan ik gebruiken om tv te kijken via T Mobiel?

M.v.grt. Appie

Wat is het verschil in de DVS 200  -  DVS650 en DVS1200?

 

De snelheid @Appie Coenen 

 

En welke kan ik gebruiken om tv te kijken via T Mobiel?

T-Mobiel bestaat niet meer, is nu Odido, dus dat moet je aan hun vragen.

Maar in het algemeen kun je stellen dat voor een optimale tv-ontvangst een bekabelde verbinding rechtstreeks tussen modem en tv-decoder de meeste stabiele oplossing is.

 


De DVS 200 is heel oud, de DVS650 is nieuwer en DVS1200 nog nieuwer. U kunt ze alledrie het beste niet gebruiken. Een kabel is veel beter.

Wat bedoeld u met "T Mobiel"? Odido? Wat daar mogelijk is moet u op hun forum vragen. Niet hier.


N.N.  en Nick83 bedankt voor jullie antwoord en zal naar Odido pagina gaan voor verdere info.
M.v.grt. Appie Coenen


Goedemiddag,

Wat is het verschil in de DVS 200  -  DVS650 en DVS1200?

En welke kan ik gebruiken om tv te kijken via T Mobiel?

M.v.grt. Appie

Snap niet echt waarom u op het forum van KPN vragen over Odido vraagt, hun hebben ook een forum. Maar in het kort; heeft u interesse in dit soort apparaten kunt u beter kijken naar Devolo, dit is een prima merk en hier kunt u ondersteuning vragen. Heeft u DVS en geen KPN zal u van KPN geen ondersteuning krijgen.


Bedankt voor uw reactie,vrienden gaven mij aan dat ik even moest zoeken op DVS en kwam toen hier uit. Maar zal verder naar de site gaan van de provider en daar mij vraag neer leggen.

M.v.grt. Appie Coenen.


Goedemiddag @Appie Coenen,

De voornaamste verschillen in de modellen zijn o.a. de haalbare snelheden onderling als ook de storingsgevoeligheid in de verbinding. De 1200 heeft een veel betere verbinding dan de 200.

Het idee van de DVS is een vervanging van een UTP kabel en is daarmee geschikt voor alle providers. Let wel dat de verbinding tot stand wordt gebracht via het elektra netwerk en daar zitten ook andere apparaten op aangesloten. De verbinding heeft daardoor een groter risico om verstoort te worden waardoor de kwaliteit/stabiliteit minder kan worden. Het is een kwestie van proberen lijkt me en dan kijken of het aansluit bij de wensen.

Op persoonlijke noot (en dat is hierboven ook al aangegeven natuurlijk) ben ik zelf meer voorstander van een directe bekabelde verbinding. Minder invloeden van buitenaf, dus als die optie er ook is zou ik deze zeker overwegen.


Reageer