Skip to main content

Ik zit erover te denken ook met mijn tv pakket over te stappen naar kpn. Nu luister ik best vaak naar bepaalde radiozenders en hoopte dat ik soortgelijke zenders bij kpn zou krijgen. Nu had ik op de site gekeken naar het radiozenderaanbod, maar kan ik alleen zien dat ze meerdere stingray music zenders hebben. Nu wil ik graag weten welke dat zijn (dit gaat geloof ik per genre oid.) Zou iemand dat mij kunnen vertellen?

Oowh en weet iemand of ik (als ik een usb met fotos in het kastje stop) een slideshow van fotos kan toevoegen die te zien zijn terwijl ik naar radio luister, ik heb dit ooit gehad en vond dit heel tof. Helaas kan ik dit nu niet meer. Wat zou ik anders te zien krijgen tijdens het radio luisteren?

 

Hallo @RedSonic ,

KPN ondersteunt niet dat je een USB met foto's in jouw ontvanger kan steken als een soort slideshow.  Je ziet nu niets bijzonders als achtergrond.  

Wat betreft Stingray. Dit zijn de zenders met daarachter het voorkeuzenummer: 

 

SRAY Kiddo FM 900

SRAY Today's Pop 901

SRAY Oldies 902

SRAY Nederpop 903

SRAY Nederpop Gold 904

SRAY Comedy 905

SRAY NL Luisterlied 906

SRAY Classical 907

SRAY Jazz Classics 908

SRAY Jazz 909

SRAY Lounge 910

SRAY Chill Lounge 911

SRAY Love Songs 912

SRAY The Spa 913

SRAY Easy Listening 914

SRAY Reggae 915

SRAY Motown 916

SRAY Salsa 917

SRAY Dance Classics 918

SRAY Hits 919

SRAY All Day Party NL 920

SRAY Dancefloor Fillers 921

SRAY Classic RnB & Soul 922

RAY Hip Hop 923

SRAY Trance 924

SRAY Hard Rock 925

SRAY Rock Anthems 926

SRAY Indie Classics 927

SRAY Classic Rock 928

SRAY Blues 929

SRAY Country 930

SRAY Rock N Roll 931

SRAY Nostalgie 932

SRAY Piratenhits 933

SRAY Schlager 934

SRAY Italia 935

SRAY France 936

SRAY Espana 937

SRAY Arabic 938

SRAY Turk 939

SRAY Kleuterliedjes 940

SRAY Skihut 941

SRAY Drive 942

SRAY Filmmuziek 943

SRAY Seasons 944

SRAY Opera 945

SRAY Operette 946

SRAY Cocktail Lounge 947

SRAY Musical 948

SRAY Relipop 949

SRAY Stingray Seasonal 950

 

bron : Toegankelijke zenderlijst


Waar kom je vandaan voor tv en radio? Ziggo?

Je kunt ook zelf (audio/ radio) apps op de kpn box zetten waardoor je niet totaal afhankelijk bent van het aanbod van kpn zelf.

Behalve de Stingray non stop is er ook nog gewone radio. 

En van de regionale eigen provincie en aanliggende. ( ook regionale tv zenders niet landelijk, maar te omzeilen met app Regio TV uit de Google Play Store)

 


Waar kom je vandaan voor tv en radio? Ziggo?

Je kunt ook zelf (audio/ radio) apps op de kpn box zetten waardoor je niet totaal afhankelijk bent van het aanbod van kpn zelf.

Behalve de Stingray non stop is er ook nog gewone radio. 

En van de regionale eigen provincie en aanliggende. ( ook regionale tv zenders niet landelijk, maar te omzeilen met app Regio TV uit de Google Play Store)

 

Ik kom inderdaad van Ziggo af jhaa, en heb dat toendertijd gedaan voor een specifieke radiozender die ik dus heel vaak luisterde. Maar nu de prijzen binnenkort weer gaan veranderen ben ik bij kpn 20 euro goedkoper uit, en ik was gewoon van mening dat ik 20 euro voor een specifieke zender het niet waard zou vinden. Helaas zit er geen soortgelijke zender bij kpn, maar daar zal ik het dan mee moeten doen. Ik luisterde voornamelijk de hardstyle zender en de metal zender die er hier nu dus niet bij zitten. De normale radio zenders luister ik dus niet. Maar toch bedankt voor het overzicht.

Ik zal dan eens uit moeten zoeken of ik iets met de apps kan doen. Maar dat komt tegen die tijd wel. Iog bedankt voor de reactie ^^

 


Bovenstaande lijst eigen typwerk @Noordzee ?

Heb ook een lijstje speciaal voor copy / paste.😉 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/stingray-non-stop-kpn/ .


HaHa, nee. Lijstje had ik gehaald van de KPN-website. 

 


Dat is dan goed verstopt. Vind alleen de pdf met het overzicht. Maar daar heb je het niet vandaan want de nummers staan daar ervoor. 

En op de site staan er helemaal geen genres bij de Stingray kanalen. 

https://www.kpn.com/televisie/zenders/radio.htm

En dus mijn eigen lijstje @Noordzee .

Ik verwijs tegenwoordig naar mijn lijstjes opdat men dan altijd op een goede lijst komt. Met kopiëren naar het forum is dat niet zo.


Nou vooruit @PeterG , ik geef je een hint voor de zoektocht in de jungle van de website 😂🤣:  

De complete zenderlijst met kanaalnummers (iTV en Digitenne) kan je hier vinden: https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm

Bijna onderaan kan je dan deze vinden: Toegankelijke zenderlijst

En die toegankelijke zenderlijst heb ik gebruikt. 

(Heb nu ook maar meteen de link in mijn antwoord erbij gezet.) 


Aha! 😎 😳


ik wil in de stingray-app kanaal NPO Radio 2 selecteren. Waar vind ik die? De zoekfunctie levert geen resultaat

 


Hoi @Split Paul 

In de Stingray app, die ik overigens niet heb, zullen alleen Stingray kanalen aanwezig zijn.

Op je smartphone de app npoluister downloaden voor de radio zenders van de npo. Of een andere als nederland fm. Die heeft ook Sky radio, 538, kink, joe en Q music bijvoorbeeld.


@PeterG dankjewel, ga ik dat proberen

 


@RedSonic ik gebruik de Radio.net app op de iphone. Bevalt prima. 

Meer dan 50 hardstyle zenders. 


Reageer