Skip to main content

Ik heb een samsung the frame tv en kijk tv via de smart tv app. Sinds langere tijd hapert het beeld regelmatig waarbij het even stil staat en daarna weer doorgaat. Of het beeld wordt een tijdje wazig en onscherp. Vaak is dit het geval bij begin gemist en opnames. Ook kunnen opnames niet meer verwijderd worden.

wat is er gebeurd waardoor ik hier nu last van heb en de tijd daarvoor geen problemen had?

Laat ik beginnen met het feit dat je jezelf tekort doet door via de app te kijken.  De beeldkwaliteit is echt veel minder dan via de tv ontvanger.  Zonde van zo'n mooie tv. Heb je de app al een keer opnieuw geïnstalleerd?


Het is altijd goed gegaan en dus ook geen reden gehad om kastje er tussen te zetten. Wordt er ook niet mooier op aangezien die wel in het zicht moet komen staan en bij gebruik van de app dus niet. Maar opnieuw installeren heb ik al geprobeerd maar helaas geen oplossing.


Heb je al gekeken of de tv voorzien is van de laatste softwareversie?


Ja alle software is up-to-date


Wordt er ook niet mooier op aangezien die wel in het zicht moet komen staan ...

Hoezo moet die wel in het zicht komen staan. De 5202 en 7022 kunnen gewoon in een kast of lade geplaatst worden danwel aan de achterzijde van de televisie geplakt worden.


Laat ik beginnen met het feit dat je jezelf tekort doet door via de app te kijken.  De beeldkwaliteit is echt veel minder dan via de tv ontvanger.  Zonde van zo'n mooie tv. Heb je de app al een keer opnieuw geïnstalleerd?

Laat ik beginnen met dat ik gewoon fors betaal voor deze dienst en dan een goed beeld mag verwachten. Want ik heb hetzelfde. Heel vaak. En ik laat me niet door ene Joep zeggen via welk kanaal ik moet kijken.
KPN, zorg dat we een fatsoenlijke beeld voorgeschoteld krijgen en geen beeld waarbij het lijkt dat iemant stoom op de lens blaast.