Skip to main content

Steeds vaker hebben we problemen met de app op de smart TV: opnieuw inloggen, pincode verkeerd (is echt de goede), kan video niet laden en onscherp/wazig beeld.

Dat laatste is misschien nog wel het meest vervelende. Zelf al geprobeerd:

• in plaats van via wifi de TV bekabeld. Dit geeft geen ander resultaat helaas;
  • speedtests gedaan, snelheid is prima;
  • tv aan en uit, helaas.. 

Wat kan ik eventueel nog proberen als dit probleem zich voor doet?

Op wat voor een televisie gebruik jij de smart TV app?

Momenteel wordt de nieuwe smart TV+ app getest. Laten we hopen dat daarmee de issues tot het verleden gaan behoren.

Ik gebruik de app op een LG TV.

Ik las inderdaad dat er een nieuwe app getest wordt, ik heb me aangemeld. Het zou zeer fijn zijn als die app de veelgehoorde klachten oplost :) 

Ik gebruik de app op een LG TV.

Helaas lees ik wel vaker over problemen met die app op LG en Samsung.

Het lijkt erop dat alleen de Android/Google TV variant redelijk stabiel is.

Ik hoop oprecht dat je geselecteerd wordt/bent voor de test met de smart TV+ app en dat die voor verbeteringen zal zorgen.

Jammer dat je problemen met de KPN Smart TV app ervaart, ​@KarinC. Ik lees dat je zelf al een aantal dingen hebt geprobeerd, heel goed. Wat je nog kan proberen, is de app afsluiten voordat je de televisie uitzet. Ook kan het geen kwaad om de app eens opnieuw te installeren.

Daarnaast klopt het inderdaad ook dat we werken aan een nieuw app voor de Smart TV. Deze wordt nu volop getest en komt hopelijk snel live. Wanneer dit precies zal zijn, weet ik alleen nog niet.

Reageer