Skip to main content
Beantwoord

Wederom brief ontvangen dat ik apparatuur retour moet sturen

• January 29, 2026
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Allereerst niet best dat je niet gewoon een bevestiging krijgt van apparatuur welke je hebt geretourneerd. Zou veel oplossen. Vandeweek al gebeld en werd gezegd dat dit de laatste mail was snik niets hoefde te doen. Nu weer een brief ontvangen dat ik apparatuur niet teruggestuurd zou hebben en mogelijk moet gaan betalen. Bevestiging van aflevering is al van 7 januari. Stop met de brieven/herinneringen. Ik wil nu een bevestiging en geen dreiging met kosten. Niet heel klantvriendelijk.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@robbiebouw, een goede en terechte vraag. 

Fijn dat je op gang bent geholpen door de community. De bevestiging dat de apparatuur bezorgd is is al een geruststelling. Ik verwacht dat dit met de verwerking te maken heeft, geen zorgen dus. Mocht je nog een laatste bericht ontvangen, dan mag je deze negeren. Het gaat namelijk automatisch. 

Geen zorgen dus, en je kunt me hier altijd aanspreken hierover. Mocht het nodig zijn. 

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 29, 2026

Dat is heel irritant.

Alleen op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉

Zie ook hier.

Ik ga ervan uit dat je een bevestiging hebt dat je de apparatuur hebt ingeleverd.

Bewaar die zo wie zo goed.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2026

Ooh echt, excuus in dat geval en dank voor je snelle reactie. Ik werd hierheen doorverwezen omdat het niet mogelijk is om via de chat iets te vragen en het alleen telefonisch kan. 

mijn apparatuur is verzonden en ik heb een bevestiging ontvangen dat het is afgeleverd door PostNL, die zal ik bewaren. Maar blijf maar reminders van kpn ontvangen en dat er kosten komen. Niet heel sjiek. Excuus voor de onjuiste plaatsing hiervan 

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • January 29, 2026

Als ik zou schrijven dat de afdeling retouren de minst functionerende afdeling binnen KPN is dan wordt mij dat niet in dank afgenomen, dus dat schrijf ik maar niet. 🤗

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2026

Hi ​@robbiebouw, een goede en terechte vraag. 

Fijn dat je op gang bent geholpen door de community. De bevestiging dat de apparatuur bezorgd is is al een geruststelling. Ik verwacht dat dit met de verwerking te maken heeft, geen zorgen dus. Mocht je nog een laatste bericht ontvangen, dan mag je deze negeren. Het gaat namelijk automatisch. 

Geen zorgen dus, en je kunt me hier altijd aanspreken hierover. Mocht het nodig zijn. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 1, 2026

Top, dank je Alex!