Skip to main content
Vraag

Wederom problemen met de gids van tv.kpn.com in de nacht

• May 7, 2026
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds kort is ‘s nachts terugkijken in de gids na de vorige avond niet meer mogelijk. 

Chrome browser op Apple. Blijft die ellende bij KPN steeds weer terugkomen?

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2026

Het is op de laptop inderdaad weer drama…… Na middernacht.

Maar als je een dag teruggaat, nu dan naar donderdag 7 mei, is het wel normaal. Dus zou TERUGKIJKEN van de afgelopen avond toch gewoon moeten lukken?

Screenshot genomen 00:08. De programma's van 'vandaag’ scrollen weer als een malle en van de tijdsbalk klopt niks. Maar een dagje of meer terug werkt wel.

TERUGKIJKEN van de afgelopen avond moet gewoon lukken:

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik kan mij goed voorstellen dat dit dan irritaties opwekt ​@Meppel! Heb je voorbeelden van het een en ander en eventueel een screenshot?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 11, 2026

Hoezo screenshot. Het gebeurt regelmatig dat als ik om half één ‘s nachts de gids open ik op “NU” wel data krijg, maar als ik terug wil om naar de vorige avond de gids te bekijken ik geen data krijg. Dat gebeurde in het verleden wel vaker, heel irritant. De laatste paar dagen werkt het opeens wel weer. Ik heb sterk het vermoeden dat als jullie ergens een update doen  jullie niet alle omgevingen daarna goed testen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 11, 2026

Zie mijn bovenste screenshot, ​@Remco van KPN . En als je scrollt vliegt het over het scherm. 24 uur aan programma's tussen 00:00 en 02:00 uur 🤔😳

Programma's van voor 00:00 is gelukkig geen probleem. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 11, 2026

Ja, bij mij nu ook, maar dat ging vorige week wel anders. Kort na middernacht ging het steeds fout. Kijken via Chrome op een Apple.

Als jullie terugkerende incidenten almaar als een incident blijven behandelen en klachten niet serieus als een probleem oppakken vrees ik dat we er nooit uitkomen. Slechte zaak.