Skip to main content
Beantwoord

Wederom spontane herstarts van de DIW7022 ontvanger

• May 18, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Tja, als liefhebber van het, door velen verguisde, Songfestival ben je als KPN-klant kennelijk slecht af.

Uitgerekend op een paar cruciale momenten voor de zoveelste keer spontane reboots gisteravond.

Als workaround naar einde contract (mrt 26) ga ik noodgedwongen maar een abo nemen op NL-Ziet.

Alsof ruim 90 Euro nog niet genoeg zouden zijn!

Treurig!

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is, ​@geen flauw benul. Tenminste, ik zou het ook vervelend vinden. Maar ik heb nergens last van gehad tijdens het kijken van het Songfestival. Dus ik vermoed dat het bij jou in het thuisnetwerk zit. Wanneer is de laatste keer dat je de tv-ontvanger van een frisse start hebt voorzien? En keek je op unicast of multicast? En misschien toch maar eens testen of het wel goed blijft werken als je de Toslink niet hebt aangesloten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is, ​@geen flauw benul. Tenminste, ik zou het ook vervelend vinden. Maar ik heb nergens last van gehad tijdens het kijken van het Songfestival. Dus ik vermoed dat het bij jou in het thuisnetwerk zit. Wanneer is de laatste keer dat je de tv-ontvanger van een frisse start hebt voorzien? En keek je op unicast of multicast? En misschien toch maar eens testen of het wel goed blijft werken als je de Toslink niet hebt aangesloten.

Forum|alt.badge.img+1

Correct dat je nog even terugkomt op dit topic, Denise!

Zoals ik al liet doorschemeren ben ik eigenlijk klaar met alle onhebbelijkhden van het boxje, hoe vernuftig het ding in feite ook is.

Ik vermoed dat er aan de eigenlijke Google-firmware weinig mis is maar dat alle bugs voortkomen uit de “KPN-schil” die daarover gelegd is.

Hoe dan ook; ik heb inmiddels een abo genomen op NL-ziet om i.i.g. verzekerd te zijn van ongestoord live danwel uitgesteld- kijken naar de NPO-zenders en alle die onder de ARD-vlag vallen.

Wel practisch overigens dat de Ziet-App op de 7022 geïstalleerd kan worden en de bestaande mediaspeler naar zolder kan, dat dus weer wél!

Eindigen we dus toch min of meer positief…..

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Helemaal prima. :) Veel kijkplezier!