Skip to main content

Het begon hier wederom met opnames die niet gestart konden worden. 

AVS-TO-0001 

Dan denk je, zal de tv ontvanger maar weer eens herstarten, had ik beter niet kunnen doen, nu zit hij in de beperkte modus. 

STB-dtv-01 - Beperkte modus

Is dit het begin van de volgende grote storing?

Begon die vorige grote storing, 28 dagen geleden ook niet nadat er een TV+ APP update was geweest? Toeval? 

Ik zit met hetzelfde probleem. De bediening was heel traag, dus heb ik de stroom eraf gehaald, en dan start hij daarna dus op in beperkte modus. 


Inderdaad heb ik hetzelfde probleem op de vip5202. Van het een op het andere moment vanavond. Eerst trage bediening en daarna
Is TV kijken bijna onmogelijk. Omgeving Den Bosch. Ik krijg inmiddels info dat er een storing is op onze postcode. De vip2952 doet het ook niet meer. Uitzetten met afstandsbediening lukt niet, stekker eruit nog wel. Tot morgen.

 


Een paar weken geleden ook al, en dat duurde een paar dagen en kregen we als compensatie 5 suffe films gratis.

 

Nu dus weer AVS-to-0001  en daarna  STB-DTV-01-beperkte modus.

 

Begin zo langzamerhand er wel een beetje genoeg van te krijgen, iedere maand € 90,- aftikken, maar de kwaliteit is bagger.


Ook hier problemen en foutcode.

 


Op dit moment is er een Interactieve TV storing in jouw regio. Het spijt ons dat je nu geen tv kan kijken zoals je gewend bent. We werken hard aan een oplossing.

We verwachten deze storing op 16 mei 2024 om 07:00 te hebben opgelost.

 

zie: https://www.kpn.com/service/storingen.htm 


Dan is die regio vast heul groot.


Ben benieuwd hoeveel opnames ik straks weer kwijt ben. 

Wel weer 5 oude B-films om naar uit te kijken. 🤗😑


nou ja, die van de vorige storing, daar kunnen we nu niet meer naar kijken.

Blijven lachen, maar het is eigenlijk triest 

 

Iemand een idee wat er nu aan de hand is ?

Vorige keer, een paar weken geleden, was het een software update die niet goed uitgetest was.

Proberen ze nu weer een keer die update ?


Dan is die regio vast heul groot.

Zal wel meevallen anders zouden er veel meer meldingen zijn. “Heul groot”, is dat Brabant? Bij mij is de storing in omgeving Den Bosch.


Dan is die regio vast heul groot.

Zal wel meevallen anders zouden er veel meer meldingen zijn. “Heul groot”, is dat Brabant? Bij mij is de storing omgeving Den Bosch.

 

omgeving amersfoort

dus toch al wel een redelijk gebied.

 

zie ook https://allestoringen.nl/storing/kpn/ 

 


Hier hetzelfde, ik heb dit geprobeerd ( Link naar eerder bericht ) en kan alles weer rechtstreeks kijken maar niet al mijn opnames. 

 

 


Hier hetzelfde, ik heb dit geprobeerd en kan alles weer rechtstreeks kijken maar niet al mijn opnames. 

 

wat is “dit geprobeerd” ?

Ok, zag je link (nog)  niet

ik heb alles uit/aan gezet, niets heeft geholpen, kan 1 tot en met 16 zien plus wat streaming zenders (waar ik geen abonnement op heb)


Dan is die regio vast heul groot.

Zal wel meevallen anders zouden er veel meer meldingen zijn. “Heul groot”, is dat Brabant? Bij mij is de storing omgeving Den Bosch.

 

omgeving amersfoort

dus toch al wel een redelijk gebied.

 

zie ook https://allestoringen.nl/storing/kpn/ 

 

Ja, dan heb je gelijk. Zeker al een redelijk gebied.


Hier hetzelfde, ik heb dit geprobeerd en kan alles weer rechtstreeks kijken maar niet al mijn opnames. 

 

wat is “dit geprobeerd” ?

ik heb alles uit/aan gezet, niets heeft geholpen, kan 1 tot en met 16 zien plus wat streaming zenders (waar ik geen abonnement op heb)

Ik heb de link nu toegevoegd 😁


dat van die link,

Hem uitzetten en weer aan als je dan het beeld krijg van opnieuw opstarten dan op de stand-by knop heel even indrukken toen was hij uit de beperkte modus .

heb ik ook geprobeerd, helaas geen verbetering.


Dan is die regio vast heul groot.

Zal wel meevallen anders zouden er veel meer meldingen zijn. “Heul groot”, is dat Brabant? Bij mij is de storing in omgeving Den Bosch.

Noordoost Groningen.

 


Dan is die regio vast heul groot.

Zal wel meevallen anders zouden er veel meer meldingen zijn. “Heul groot”, is dat Brabant? Bij mij is de storing in omgeving Den Bosch.

Noordoost Groningen.

 

Van Groningen tot Amersfoort tot Brabant, dan is het toch serieus!


Ook alhier storing. 😥

En hier is: Flevoland.

't Is wel raak de laatste tijd. Net nu alles weer een beetje op orde was na het meest recente debacle met de verdwenen opnames.


Hier in Houten ervaar ik geen problemen.


@wjb, Het vreemde is ook dat de ontvanger opstart vanuit Eco terwijl ik dat nooit gebruik. Helaas kom ik niet meer in het menu om e.e.a. te controleren. Dat werkt allemaal niet meer. En nu moet ik ook weer de stekker eruit trekken om de boel uit te zetten…


In Amsterdam ook dit probleem. Please please gooi niet weer alle oude opnames terug op m’n box…! Net alles weer netjes opgeruimd 


In Amsterdam ook dit probleem. Please please gooi niet weer alle oude opnames terug op m’n box…! Net alles weer netjes opgeruimd 

Ik heb geen problemen gehad met opnames maar dus nu wel met de beperkte modus waarbij de tv box bijna nutteloos is


Krijg:

De storing en/of werkzaamheden zijn zojuist opgelost

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

ga dat even controleren


bij mij regio Amersfoort werkt de boel weer


Hier is het ook weer oké.


Reageer