Skip to main content
Vraag

Weer herinnering van KPN om tv ontvanger retour te sturen

• September 1, 2026
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Hallo

Het is al 4 maanden voorbij en kpn begint weer te vragen voor de hd ontvanger uit te zetten anders moet ik in november gaan betalen.

Vind het vreemd, heb er al een teruggestuurd. Nu beginnen ze weer. Daarbij hebben we de hd ontvanger al meer als 12 jaar. Gratis.

Hoe denken jullie hierover?

Bedankt

Gr Johan

5 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 2, 2026

Beste ​@Johan64 gewoon even contact opnemen met de helpdesl van KPN via 0800 0402 en dan inspreken:

ik wil een medewerker spreken.

of via FB, X of Insta.

Succes.

P.S. een tv-decoder van KPN is nooit gratis, is een bruikleenartikel, dat na einde abo weer retour moet naar KPN.

• Auteur
  • Helper
  • September 2, 2026

Bedankt JanD

Is id bruileen. Neem contact op met kpn

Bedankt

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • September 7, 2026

HI ​@Johan64, goed dat je dit hier aangeeft en mijn dank aan JanD voor zijn hulp. 
Ik ben benieuwd of je contact hebt gehad en of alles opgelost is. Anders kijk ik graag mee. 
Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Helper
  • September 7, 2026

Hallo Allex

Heb nog geen contact opgenomen, ben nog aan het overwegen om over te stappen naar een ander provider.

Hoeveel hd ontvangers heb ik volgens kpn?
Op deze manier ben ik alweer 12 euro extra kwijt bij kpn in 5 maanden tijd. incl de verhoging van de zogenoemde inflatie. Al die jaren gratis omdat dit bij het abonnement hoorde , ik heb mijn abonnement niet veranderd, nu willen ze blijkbaar alles terugdraaien. 

misschien kun je me duidelijkheid verschaffen.

Misschien zit ik er zelf naast omdat dit voor ons al een hele tijd geleden is dat er bewuste verandering gemaakt zijn.

bedankt

Johan

• Auteur
  • Helper
  • September 7, 2026

Hoi Alex,

Nog een opmerking, ESPN kwaliteit is aanzien minder geworden. voorheen was dit niet het geval.

gr Johan