Skip to main content

Mijn TV heeft vaak een stilstaand beeld en het geluid stopt of brabbelt gebrekkig door. Inmiddels alle kabels van zowel ontvanger als modem en glasvezel losgemaakt. Wachttijd in acht genomen, en daarna alles weer aangesloten. Probleem blijft onverminderd doorgaan.

Ik heb dit ooit eerder gehad met een ander toestel, waarna ik een nieuwe TV had gekocht, de huidige.

Daar bleek het achteraf dus niet aan te liggen, maar na toezending van een nieuw modem ging het prima.

Waar kan het nu aan liggen

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Mijn TV heeft vaak een stilstaand beeld en het geluid stopt of brabbelt gebrekkig door. Inmiddels alle kabels van zowel ontvanger als modem en glasvezel losgemaakt. Wachttijd in acht genomen, en daarna alles weer aangesloten. Probleem blijft onverminderd doorgaan.

Ik heb dit ooit eerder gehad met een ander toestel, waarna ik een nieuwe TV had gekocht, de huidige.

Daar bleek het achteraf dus niet aan te liggen, maar na toezending van een nieuw modem ging het prima.

Waar kan het nu aan liggen

het zou ook nog de tv ontvanger zelf kunnen zijn

Hallo @Franskoffiemannetje ,

De beste oplossing is om jouw TV-ontvanger rechtstreeks bekabeld aan te sluiten op het modem. 

Noordzee, dank voor jouw reactie. Dat zou een oplossing kunnen zijn, echter een lange kabel door het hele huis is een beetje vervelend.

Inmiddels heb Ik de helpdesk kunnen bereiken en daar was de uiteindelijke conclusie dat de tv ontvanger een van de oudste versies is.

KPN gaat mij daarom een nieuw exemplaar opsturen die ik a.s. maandag kan ophalen. En dan moet het weer fijntjes werken.

Jij in ieder geval dank voor het meedenken!

Fijn weekend.Frans

Reageer