Skip to main content

Weet iemand de tv code voor Nilait televisies. Kan ik nergens vinden

Goedemorgen @Chris r , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Ben zelf ook meteen gaan zoeken maar ik kan ook geen codes vinden voor dit merk televisie! Zit er bij deze televisie geen handleiding waarin je iets van koppelcodes kunt vinden?

Dit merk is nieuw voor mij.

Staat niet in de pdf lijst voor ondersteuning. De enige die dus codes kan vinden door uitproberen ben je zelf. Voorlopig / vooralsnog de tv dus aan- en uitzetten en geluid bedienen met de bijgeleverde afstandsbediening.

Nilait is spaans merk. In de handleding wordt geen koppelcode vermeld; wel een manier om  bluetooth apparaten te koppelen als afstandsbediening maar dan moet ik weer weten hoe je dat vsnuit de kpn afstandsbediening in de koppelmodus zet?

Ik zou de kpn afstandsbediening lekker aan de ontvanger gekoppeld laten natuurlijk. 

Wat je kan proberen zijn de codes van VESTEL 005 328 396 704

Perfect. Code 328 van Vestel werkte!!! Superbedankt

Bedankt voor het aandragen van een oplossing hiervoor @Paul.K, top!

@Chris r , fijn dat je de afstandsbediening inmiddels hebt kunnen koppelen en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt laten weten :) 

Top! Ik zet dit gelijk in mijn notities 😀.

Ik zocht al een “alternatief” merk. Hoe heb je dit gevonden @Paul.K .

Met googlen op Nilait kwam ik nergens (anders) op.

@PeterG via een online handleiding. Bijvoorbeeld deze het is een pdf file https://nilait.com/manuales/NI-55UB8002S.pdf

Dan op de pagina 82 NL: Hierbij….

Zi zo. Zeer goed gevonden! 😀👍

Dankjewel Paul voor het scherpe speurwerk en alle anderen voor het meezoeken!!

Mijn tv werkt super!

Zit er bij deze televisie geen handleiding waarin je iets van koppelcodes kunt vinden?

Zijn de codes die KPN gebruikt dan een of andere standaard?

Zit er bij deze televisie geen handleiding waarin je iets van koppelcodes kunt vinden?

Zijn de codes die KPN gebruikt dan een of andere standaard?

Niet dat ik weet @Arjan van B! Maar omdat ik het merk niet kende, had ik de hoop dat er wellicht iets van een gebruikershandleiding bij zat met daarop codes om de boel te kunnen koppelen. 

Reageer