Skip to main content

Sinds enkele weken geen geluid meer op de TV. De instellingen in het KPN kastje gereset dan heb je geluid op live TV maar niet in de streaming dienst zoals Netflix nadat je het KPN kasje weer uit schakelt is het geluid weer weg en doet de live tv ook niets meer. Vandaag gebeld met KPN maar we kwamen er niet uit zou terug gebeld worden maar tot heden niets vernomen. 

Hoi ​@RvVuure. Welkom op de community! Wat vervelend dat je geen geluid hebt in de streaming apps. Ben je inmiddels al teruggebeld door onze klantenservice? Welke tv-ontvanger heb je en heb je op de televisie een soundbar of home cinemaset aangesloten of komt het geluid uit de speaker van de televisie zelf?

​@Vikash van KPN  ik heb alles al geprobeerd, zowel de HDMI kabel vervangen als deze aansluiten op mijn versterker maar het resultaat blijft het zelfde. Het televisie geluid krijg ik alleen terug als ik het KPN tv box reset maar zodra deze weer in stand-by zet en daarna weer aandoet is geluid weg zowaar voor de tv als Netflix. En nee ik ben niet terug gebeld.

Wat vervelend om te horen dat je problemen met het geluid op je televisie nog steeds niet zijn verholpen. Welke tv-ontvanger heb je? Heb je wel geluid op Netflix wanneer je het geluid uit de luidsprekers van de televisie laat komen en de versterker tijdelijk even loskoppelt?

​@Vikash van KPN Het geluid gaat niet via mijn versterker ik kijk momenteel met de KPN app op de tv en Netflix app zit ook mijn tv. De tv-ontvanger is DIW7022 een klein kastje van jullie geweldig mooi bedrijf. En voor je weer gaat vragen deze zit aangesloten op mijn tv een Sonny KD 43XD8305 op HDMI port 1 en nee geen geluid uit de tv speakers.

Dus wanneer je naar Netflix kijkt via de tv-ontvanger (DIW7022) heb je geen geluid? Zou je de geluidsinstellingen eens willen controleren?

Beste ​@Vikash van KPN ik heb samen met een collega van jouw een uur aan de lijn gehad alle instellingen doorlopen en alles uit geprobeerd maar geen geluid ook niet bij live tv pas na een reset van de diw7022 heb op live tv geluid als je deze in stand-by zet en weer aanzet is het weer weg.

Wat jammer dat je er samen met een collega ook niet uitgekomen bent. Is het probleem uiteindelijk intern doorgezet voor verder onderzoek?

​@Vikash van KPN is het niet mogelijk om een nieuwe DIW7022 op te sturen of dat deze kan omruilen in de KPN winkel, dat is het enigste wat ik nog niet heb uit kunnen proberen.

​@RvVuure Ik weet niet zeker of het mogelijk is om de tv-ontvanger om te ruilen. Het beste kun je hiervoor een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Zij kunnen je precies vertellen wat er mogelijk is.

Reageer