Skip to main content
Beantwoord

Wel blauwe balk maar geen beeld op Arris tv-ontvanger bij Philips OLED tv

• November 25, 2024
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb sinds een paar maanden een Philips 48Oled809 tv.

ik kijk kpn tv via het arris kastje omdat ik de bediening daarvan makkelijk vind.

sinds gisteren heb ik echter geen beeld meer, wel is de blauwe balk te zien met info.

ik heb werkelijk alle in het forum aangegeven oplossingen uitgeprobeerd maar niets helpt.

ik kijk nu tv via de app maar wil dit liever niet, het arris kastje heeft altijd perfect gewerkt.

de tv heeft wel eergisteren een update gekregen maar die gaven nooit problemen.

iemand nog een suggestie? Frisse start wil ik liever niet omdat ik dan al mijn opgenomen 

programma’s kwijt ben.

Beste antwoord door Remco van KPN

Je kunt de TV decoder gewoon een "Frisse sart"geven zonder dat je opnames verloren gaan. De opnames staan online bij KPN op de server. Ze zijn gekoppeld aan jouw abonnementsnummer. Een frisse start van de ontvanger verandert daar niets aan. Je raakt dus niets kwijt hierdoor.

Wat fijn dat het dan weer werkt ​@MrGrey en bedankt voor de goede hulp ​@HansaanZet! Soms kan er even een conflict sluipen in de software van het kastje en dan is een frisse start vaak een uitkomst. Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• November 25, 2024

Je kunt de TV decoder gewoon een "Frisse sart"geven zonder dat je opnames verloren gaan. De opnames staan online bij KPN op de server. Ze zijn gekoppeld aan jouw abonnementsnummer. Een frisse start van de ontvanger verandert daar niets aan. Je raakt dus niets kwijt hierdoor.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2024

Dankjewel Hans voor het meedenken.

Ik heb het Arris kastje via KPN laten herstarten en warempel het werkt weer!

probleem opgelost dus.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 28, 2024

Wat fijn dat het dan weer werkt ​@MrGrey en bedankt voor de goede hulp ​@HansaanZet! Soms kan er even een conflict sluipen in de software van het kastje en dan is een frisse start vaak een uitkomst. Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen.