Skip to main content
Beantwoord

Wel geluid maar geen beeld via de KPN tv-ontvanger

• November 17, 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste kpn,

Ik heb nu de 3e keer via jullie, wel gelijk geen beeld.

Uiteraard alles opnieuw opgestart, dit werkte eerst maar nu al 2 dagen niks. 

Het ligt echt aan jullie box want als ik stream doet hij het wel.

Maar wat nu?

Mvg,

Lynn

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Lynn Tlig-Snoei . Welkom hier.

Vervelend dat je al zo vaak zonder beeld zit. Ik kijk graag even met je mee. Kun je me vertellen wat je precies ziet op het scherm wanneer het misgaat? Krijg je een foutmelding, zwart beeld of iets anders?

Daarnaast een paar dingen die je kunt controleren. De HDMI kabel kan soms net niet goed vast zitten, dus wil je die aan beide kanten even stevig aanduwen? Als je een andere HDMI kabel in huis hebt, probeer die gerust ook. Hetzelfde geldt voor de HDMI poort op je tv. Sommige poorten kunnen een ander signaal geven dan andere, dus wisselen van aansluiting kan helpen.

Stel nou dat je wél weer beeld krijgt maar dat het onstabiel blijft wil ik je adviseren om de ontvanger te resetten

Laat je weten hoe het afloopt?  Mocht dit niet werken gaan we verder kijken. 

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hoi ​@Lynn Tlig-Snoei . Welkom hier.

Vervelend dat je al zo vaak zonder beeld zit. Ik kijk graag even met je mee. Kun je me vertellen wat je precies ziet op het scherm wanneer het misgaat? Krijg je een foutmelding, zwart beeld of iets anders?

Daarnaast een paar dingen die je kunt controleren. De HDMI kabel kan soms net niet goed vast zitten, dus wil je die aan beide kanten even stevig aanduwen? Als je een andere HDMI kabel in huis hebt, probeer die gerust ook. Hetzelfde geldt voor de HDMI poort op je tv. Sommige poorten kunnen een ander signaal geven dan andere, dus wisselen van aansluiting kan helpen.

Stel nou dat je wél weer beeld krijgt maar dat het onstabiel blijft wil ik je adviseren om de ontvanger te resetten

Laat je weten hoe het afloopt?  Mocht dit niet werken gaan we verder kijken. 

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en hoop dat je het hebt kunnen oplossen. Zo niet, voel je vrij om hier onder opnieuw te reageren! We helpen je graag verder!