Skip to main content

Dit onderwerp is al eerder besproken, alle voorgestelde oplossingen werken bij mij echter niet.

Gisteren heeft KPN een nieuwe internet/wifi installatie geimplementeerd. Ik heb 2 TV's, beiden LG. De TV beneden in de woonkamer is aangesloten op de nieuw geleverde ontvanger en die uiteraard op het modem. De TV boven is aangesloten op de reeds aanwezige ontvanger (ARRIS VIP2952 V2) en die tevens aan het modem. Nu heb ik beneden wel volledig bereik en boven slechts Ned 1, 2 en 3. Software update uitgevoerd die echter geen soelaas biedt.

In de vorige set-up (met een Experiamodem) werkte dit allemaal naar behoren.

En nu ….?  

U bent overgestapt naar TV+? Dan moet de Arris teruggestuurd worden. U krijgt daar nog bericht van, of hebt dat inmiddels al gehad.

Vermoedelijk is de Arris gedeactiveerd, @Gerbrand Landman.


Oh …? Ik zie nl wel van de overige zenders de informatiebalk onderin het scherm, maar verder geen beeld en geluid. Kan dat dan kloppen? 


Heb je via de Arris (...) alleen NPO 1,2 en 3 ???

En via de TV+ box (zonder display dus) alles begrijp ik.

Als je nu overigens het nieuwe abonnement hebt dan hoort de Arris daar niet (meer) bij. Mogelijk dat je daarom daarop alleen nog NPO krijgt.

Ratonesque merkt op: Vermoedelijk is de Arris gedeactiveerd

Nota Bene: Als je op de tv met de Arris de app KPN TV installeert, beschikbaar voor smart-tv van LG, kun je via die app kijken.


Oh …? Ik zie nl wel van de overige zenders de informatiebalk onderin het scherm, maar verder geen beeld en geluid. Kan dat dan kloppen? 

Maar u hebt als nieuwe ontvanger de +Box?

Uit de omschrijving (alleen informatiebalk) lijkt het er inderdaad op dat de Arris uit het abonnement gehaald is...als u de Arris installeert op de plek van de andere ontvanger geeft dat dan hetzelfde resultaat? Zou u nog eens kunnen proberen, @Gerbrand Landman


Oh …? Ik zie nl wel van de overige zenders de informatiebalk onderin het scherm, maar verder geen beeld en geluid. Kan dat dan kloppen? 

Maar u hebt als nieuwe ontvanger de +Box?

Uit de omschrijving (alleen informatiebalk) lijkt het er inderdaad op dat de Arris uit het abonnement gehaald is...als u de Arris installeert op de plek van de andere ontvanger geeft dat dan hetzelfde resultaat? Zou u nog eens kunnen proberen, @Gerbrand Landman

Bedankt voor t antwoord. Ik heb nu bij KPN toch maar een tweede ontvanger besteld. Dat lijkt me de handigste oplossing


Oh …? Ik zie nl wel van de overige zenders de informatiebalk onderin het scherm, maar verder geen beeld en geluid. Kan dat dan kloppen? 

Maar u hebt als nieuwe ontvanger de +Box?

Uit de omschrijving (alleen informatiebalk) lijkt het er inderdaad op dat de Arris uit het abonnement gehaald is...als u de Arris installeert op de plek van de andere ontvanger geeft dat dan hetzelfde resultaat? Zou u nog eens kunnen proberen, @Gerbrand Landman

Bedankt voor t antwoord. Ik heb nu bij KPN toch maar een tweede ontvanger besteld. Dat lijkt me de handigste oplossing

Ja, dan hebt u de beste beeldkwaliteit en de meeste mogelijkheden ook op de andere locatie...bovendien krijgt u dan de opneemfunctie er gratis bij twv €4,99 p.m.