Skip to main content

Hoi! 

Ik sta op het punt een abonnement bij KPN af te sluiten voor Internet en TV. Wij willen graag glasvezel internet, gelukkig was dit geen probleem op ons (nieuwe) adres. Nu willen wij ook graag in ons abonnement ViaPlay en ESPN om voetbal/formule 1 te kijken. Nu wilde ik dit online zelf regelen en een abonnement samenstellen, echter, het is mij nogal onduidelijk wat er precies bij welk pakket hoort als het gaat om TV. 

Je kunt namelijk voor KPN+ kiezen, maar dit is niet hetzelfde als het pluspakket, en welke zenders nu precies bij welke lijst horen is mij niet duidelijk. Ik wil graag de (meest voordelige) variant van het abonnement wat SuperFiber (1000mbit) internet heeft en ESPN + ViaPlay. 

Ik begrijp trouwens dat bellen handiger is maar ivbm werk gaat dat voorlopig even niet lukken.

Kunnen jullie mij verder helpen? 

Hoi @innie2405 
Ik denk dat je beter even kunt bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.
Voor storingen 24/7 bereikbaar


Ik sluit me aan bij @huistijger: Je kunt het beste even bellen, @innie2405. Je kunt dan samen met mijn collega alle wensen doorlopen om zo tot het beste pakket te komen.


Reageer