Skip to main content
Beantwoord

Welke TV moet ik kiezen voor de beste werking van de KPN TV app?

• April 16, 2025
  • 2 reacties
  • 432 keer bekeken

Ik wil een nieuwe Smart TV kopen. Nu zoek ik er een TV waar de KPN app echt goed op werkt. Ik begrijp dat er zowel problemen zijn met Philips, Samsung én LG televisies. Hoor het graag!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Jannemanski ,

Hier werkt de app prima op een Philips -TV die draait op Android. 
Maar je weet alleen nooit hoe lang dat nog zo blijft. Andere recente AndroidTV’s zoals TCL werken ook met de huidige update:

Samsung kan ook, maar dan moet je een Smart TV hebben die voldoet aan de volgende technische eisen:

• Samsung Tizen TV: minimaal besturingssysteem van Tizen 6.0 of hoger

Want dat wordt de eis van de toekomstige app die nog getest gaat worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 16, 2025

Hallo ​@Jannemanski ,

Hier werkt de app prima op een Philips -TV die draait op Android. 
Maar je weet alleen nooit hoe lang dat nog zo blijft. Andere recente AndroidTV’s zoals TCL werken ook met de huidige update:

Samsung kan ook, maar dan moet je een Smart TV hebben die voldoet aan de volgende technische eisen:

• Samsung Tizen TV: minimaal besturingssysteem van Tizen 6.0 of hoger

Want dat wordt de eis van de toekomstige app die nog getest gaat worden. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 16, 2025

Op mijn moeders Philips televisie (Android-TV) werkt de app prima.

De app wordt ondersteund voor Samsung (Tizen), LG (WebOS), beiden nog de oude app. Die werkt heel goed.

Voor besturingssysteem Android-TV en Google-TV is er een nieuwe app. Die werkt momenteel wat 'lastig’ op TCL, Sharp, Nikkei (en mogelijk merken die we niet weten).

LET OP als je een Philips koopt. Die hebben op de wat meer budget modellen (w.o. ook versie met AMBILIGHT) het systeem Titan. Dáár is geen kpn app voor beschikbaar. (ook niet van andere providers).

Bij Philips dus opletten dat het Android-TV is. Bij Sony ook! Ook daar zitten modellen tussen met eigen besturing en vast aantal apps, maar geen kpn.