Welke zenders wil jij dat KPN in 2025 toevoegt, en wat kan er van af?
Welke Radio en / of tv zenders wil jij dat door KPN in 2025 aan het pakket worden toegevoegd.
Voor mij (persoonlijk), meer Engelstalige tv zenders.
Admin update 29 december 2024: dit topic is door en voor gebruikers van de community geschreven. Meer informatie over wat KPN wel en niet doet met suggesties voor zenderwijzigingen, vind je hier.
Bladzijde 3 / 7
Zender wijziging van 1 juli 2020 @Rowi..
Je bent dus al lang terug.
Pas sinds 2022. Maar dit gaf wel de doorslag.
@joop2011 hoe bedoel je die meer Engelstalige zenders? Echte Britse series of Amerikaanse zenders met films of series?
Wat zouden deze kanalen kunnen of moeten bieden wat we bij de huidige kanalen niet kunnen zien?
Stingray Lite TV mag wel verwelkomd worden. Heerlijke muziek op deze zender.
Doe maar een modulair zenderpakket, zelf je zenderpakket samenstellen met zenders die je wèl kijkt.
@joop2011 hoe bedoel je die meer Engelstalige zenders? Echte Britse series of Amerikaanse zenders met films of series?
Wat zouden deze kanalen kunnen of moeten bieden wat we bij de huidige kanalen niet kunnen zien?
Ik weet dat ITV helaas niet mogelijk is, maar misschien in een pluspakket of Engels pakket. Ook al is die kans klein.
Verder:
BBC3
BBC4
De Ierse zenders
etc.
Eventueel in het pluspakket of in een Engels pakket.
Voor Series en films gebruik ik diverse streamingdiensten.
Doe maar een modulair zenderpakket, zelf je zenderpakket samenstellen met zenders die je wèl kijkt.
Ik denk dat wel lastig wordt, vanwege de licentiekosten.
Ik kijk net op Ziggo naar Nascar op Motovision, deze kanaal is goed om hier te noemen.
Itv is een streamingdienst dat is hier eerder al genoemd als ik daar kijk zie ik weinig wat hier niet te zien is.
Eerlijk gezegd ontgaat mij persoonlijk de meerwaarde van bbc3 en 4 wat bieden deze wat we hier niet hebben?
Wat @AriënC ook schrijft een modulair pakket gaat heel duur worden voor de klant zeker als deze alles wil.
@Rowi.
@joop2011 bedoelt met ITV de Britse zender ITV.
Alle regionale zenders,
TV5 (met Nederlandse ondertiteling)
Kabel Eins (Duits pakket)
Dance TV (Plus pakket) deze zender is al af en toe te zien op Beleef KPN..
Verder alles zo laten en geen zenders verwijderen tenzij ze er zelf mee stoppen.
I
Eerlijk gezegd ontgaat mij persoonlijk de meerwaarde van bbc3 en 4 wat bieden deze wat we hier niet hebben
Op dit moment Top Gear op BBC Three en iets over Kerst 1984 op BBC Four.
zullen we het in deze topic houden bij KPN s.v.p.?
Dus weke zenders wil jij erbij hebben en welke kunnen er volgens jouw vanaf.
Mijn hartelijke dank.
Voor Digitenne moet er voor elke nieuwe zender sowieso ook eentje verdwijnen in verband met ruimtegebrek.
Mijn eerste advies is om True Amateurs te vervangen door Viaplay TV, het oude SBS 9.
Inmiddels is bekend dat de samenvattingen van de Formule 1 in 2025 niet meer door de NOS worden uitgezonden, maar alleen door Viaplay TV. Een extra reden om die zender vanaf 2025 toe te voegen aan het aanbod van Digitenne.
En ja, dan zal er een andere zender moeten verdwijnen.
@Rowi, ik bedoel inderdaad de Britse commerciële omroepzenders ITV.
Die zenders zullen dat zelf niet willen. In verband met voor hen extra kosten aan rechten.
@Rowi, ik bedoel inderdaad de Britse commerciële omroepzenders ITV.
Ik keek niet goed althans ik kwam op de website itv.com terecht of dat onderdeel is van ITV plc de bedoelde groep van commerciële kanalen weet ik niet, dat kan ik niet vinden, echter of die kanalen nu echt meer bieden dan we hier al hebben ontgaat mij. Datzelfde geld voor BBC 3 en 4. Top Gear wordt op Veronica toch ook eindeloos herhaald nu die mannen voor Amazon Prime Video hun nieuwe programma maken.
Uiteraard is het prima als deze worden toegevoegd begrijp me niet verkeerd.
Maar echt origineel uniek zie ik nog niet echt. En wie diverse stream abonnementen heeft kan toch prima zonder nog meer lineaire kanalen?
Nog meer keuze stress
Wat Engelstalige zenders betreft zou ook Sky News nog wel een goede aanvulling zijn. Maar zal vanwege commercials ook wel weer een probleem zijn.
BBC 3 en 4 bieden meer verdiepende programma's uit de rijke archieven van de BBC (BBC 4) en alternatieve comedy en op jongeren gerichte programma's (BBC 3). Zou een welkome toevoeging zijn, @Rowi. Dat van die keuzestress klopt wel, maar ach...
Spaanstalige zender, net als bij Ziggo, daar kan het wel.
Ik wil nog iets toevoegen, geen zenders dit keer.
Maar volgens mij kan dat ook in deze topic.
Entertainmenet:
KPN heeft HBO Max als pakket.
Graag zie ik dat KPN ook de Sport add on toevoegd.
KPN heeft Prime Video, daar zou ik graag MGM+ als add on toegevoegd willen zien.
Uiteraard beide met de mogelijk om aan of uit te zetten.
En ook zou ik graag zien dat KPN meer zenders in de orignele stream zou gaan aanbieden.
Met H.265 moet dat zeker kunnen.
Ik lees keuze stres.
Maar zoals ik al een paar keer gevraagd heb, s.v.p. geen discussie starten.
En waardoor de mening en keuze van een ieder.
Wat de een niets vind of geen toevoeging of wat dan ook, is in deze topic niet belangrijk.
Mijn dank is groot.
Dus hou het simpel en overzichtelijk.
Anders is het ook voor KPN een onoverzichtelijk geheel en is het moeilijk om te bepalen wat er leeft onder de klanten. (wij dus)
Ik zal proberen om om de paar weken een tussenstand (overzicht) te maken.
De sport add-on kan wel genomen worden als je HBO via kpn hebt. Maar dan moet je 'm apart betalen. @joop2011
Maar mij ontgaat het nut van meer dan één streaming dienst via kpn. Een voor de entertainment korting. De rest gewoon lekker in eigen beheer.
Keuze stress = als er op alle zenders gewoon geen moer is. Zoals de laatste dagen. Maar ja. Ik ben dan ook sportliefhebber van darts, tennis, voetbal en formule 1.
@PeterG dat is bekend, maar makkelijker is via KPN, kan je hem ook veel makkelijker aan / uit zetten.
Maar het is maar een ideetje.
Goedemorgen , zou graag meer BRITSE zenders zoals bijv BBC 4 , ITV UK etc zien . .
Gelukkig Nieuwjaar !
Admin: verplaatst naar het centrale topic
Zojuist in reply e-mail op vraag van mij, over iets anders overigens, aan Joe NL.
Zij zeggen:"KPN doet moeilijk". Daaruit concludeer ik ook dat Joe 'iets' meer wil dan kpn wil betalen. Dus wie er nu moeilijk doet. Zelfde patstelling als met TV5, lijkt me. Maar die hebben zich inmiddels bij bijna elke provider buiten de boot geprijsd.
Gelukkig voor Joe hebben we nog apps als MyTuner voor op de box. En verder FM en DAB+. En de Bluetooth speaker via de mobiel.
En ik bedacht me nog de Franse zender Fip. Dus nieuw lijstje:
Joe (rd)
Fip (rd) Stingray Jazz (tv) TV5 Monde (tv) Mezzo (tv)
Zojuist in reply e-mail op vraag van mij, over iets anders overigens, aan Joe NL.
Zij zeggen:"KPN doet moeilijk". Daaruit concludeer ik ook dat Joe 'iets' meer wil dan kpn wil betalen. Dus wie er nu moeilijk doet.
Zoals nu op de website staat beschreven gaat JOE er niet komen bij KPN.
"Helaas wil KPN ons signaal niet tegen dezelfde voorwaarden doorgeven als andere providers."
KPN wijkt dus af van de andere providers en de klant is hier de dupe van.
Ik ben toch zelden geïrriteerd naar kpn. Maar nu met betrekking tot JOE uitermate.
Via de DIW7022 gebruik ik de MyTuner app. Voor Joe, Fip en radio 10 60's & 70's.
Al heb ik Joe het meest aan via de ouderwetse FM in verband met de handelingen. Maar digitaal is het mooier.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.