Welke zenders wil jij dat KPN in 2025 toevoegt, en wat kan er van af?
Welke Radio en / of tv zenders wil jij dat door KPN in 2025 aan het pakket worden toegevoegd.
Voor mij (persoonlijk), meer Engelstalige tv zenders.
Admin update 29 december 2024: dit topic is door en voor gebruikers van de community geschreven. Meer informatie over wat KPN wel en niet doet met suggesties voor zenderwijzigingen, vind je hier.
Bladzijde 7 / 7
De Belgische zender play 4. (En 5,6,7 mogen van mij ook.)
De Belgische zender play 4. (En 5,6,7 mogen van mij ook.)
Die mogen in Nederland niet doorgegeven worden.
Via een laptop zijn via de browser VTM en Play wel (alleen) live te zien. Met gratis dpg media account. vtm.be vtm GO. @Noordzee , @daveytje .
Graag top40 TV!
Onlangs op dag 1 een half uur Top 40 TV gekeken bij kennis. Was vreselijk half uur. Rampe stampe muziek met veel flitsen in de clips. Dat ik dat nog een half uur volgehouden heb….
Je wilt natuurlijk een oordeel kunnen hebben. Dat is in mijn geval . Van de topicstarter mogen we ook zenders vermelden die eraf mogen. En dus ook die die er niet bij hoeven
Geef mij maar Xite (basispakket), Nick Music en 192tv. Die zijn beter te pruimen. En natuurlijk ook 538tv (basispakket).
Maar ja, hij hoeft niet aan als ie beschikbaar is gelukkig.
@PeterG Ik las elders ook flink wat teleurgestelde reacties. Het blijkt vrijwel alleen om muziek te gaan van nu. Terwijl veel mensen meer dachten aan de clips uit de jaren 70/80/90. Tsjaa, we worden natuurlijk allemaal ouder.
Zelf kijk ik soms naar Now 70's en/of Now 80's op de Astra 2. Maar de jongeren van tegenwoordig zijn daar natuurlijk weer niet in geïnteresseerd.
Ze hebben trouwens wel vijftien verschillende streams met voor ieder wat wils:
Hi allen, wat leuk om jullie wensen te zien! Wij lezen mee en noteren jullie suggesties
Laten we het wel on topic houden, het gaat @joop2011 vooral om wat jullie graag wel of niet willen zien en horen, ongeacht of dit om wat voor reden dan ook wellicht niet mogelijk is
maar ja KPN doet er niets mee en luistert totaal niet wat de klanten wel willen
Zojuist kanaal 19 weer uit m'n favorieten gehaald. Het is weer herhaal troep.
Graag top40 tv toevoegen aan plus pakket
Graag BBC 3 en 4 erin. Daar zat vaak interessante docs en leuke comedians in en je kunt het op geen andere (legale) manier bekijken…..
En graag Arte met Frans als taalkeuze (ipv Duits zoals nu).
Graag BBC 3 en 4 erin. Daar zat vaak interessante docs en leuke comedians in en je kunt het op geen andere (legale) manier bekijken…..
@MBMW
Al die zenders kun je gratis en legaal via de satelliet zien. Ook de Franse versie van Arte.
Overigens is het bij KPN TV niet mogelijk om twee geluidssporen mee te geven. Via Digitenne zou dat wel kunnen, maar Arte zit niet op Digitenne.
Graag BBC 3 en 4 erin. (...) en je kunt het op geen andere (legale) manier bekijken…..
Toch wel @MBMW . Het zit in het ‘extra pakket’ bij NLziet, BBC One, Two, Three en Four. (terugkijken en opnemen niet beschikbaar van de BBC zenders).
Het contract met BBC is een langlopend contract. Denk niet dat kpn dat éénzijdig gaat openbreken.
@MBMW
Al die zenders kun je gratis en legaal via de satelliet zien. Ook de Franse versie van Arte.
Overigens is het bij KPN TV niet mogelijk om twee geluidssporen mee te geven. Via Digitenne zou dat wel kunnen, maar Arte zit niet op Digitenne.
NIET in plaats van Duits, @MBMW! Frans kan ik niet verstaan.
Ik zie helaas weer veel discussie.
Ook waar je iets wel kan zien.
Deze topic gaat erover wat je graag toegevoegd wilt zien aan het KPN tv aanbod.
Dus niet of je het wel of niet elders wel kan zien.
Graag on-topic blijven, zodat het overzichtelijk blijft.
Mijn dank is groot.
Viaplay TV en Viaplay TV+ horen ook -net als Top 40 TV en Joe- gewoon in het aanbod van KPN te zitten. Andere providers geven deze zenders al wel door. Wat ook vreemd is dat we nog steeds niet alle regionale zenders kunnen krijgen. Waarom kan ik bijvoorbeeld via de app buitenhuis niet alle zenders bekijken, terwijl collega’s die bij andere providers zitten wel alle aangeboden zenders kunnen bekijken. KPN is nog steeds een goede provider, alleen qua TV & radio blijven wat achter op andere providers.
Zelf kan ik via de satelliet alle TV zenders zien die ik wens, maar ik gun andere klanten ook de volgende mooie TV-zenders:
Now 70’s
Deze bedoel je.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.