Skip to main content

Hallo, 

Anderen ook negatieve ervaring met het welkomstcadeau van KPN? 

Gisteren ontving ik 'm, maar niks mooie televisie en m retour gestuurd. Dikke gekleurde strepen op het scherm als je hem aandoet. 

Nu maar hopen dat ze me een nieuwe toesturen, maar ben hier echt niet blij mee. Ze beloven je een mooi cadeau en dan krijg je dit!!! Echt jammer😔

 

Hallo @Jenny80,

Deze heeft in de hoek een mooie klapper gemaakt waardoor het scherm is gebarsten. Heb je wel met klantenservice dit besproken voordat je hem retour stuurde? Transportschade kan men namelijk gewoon claimen bij de vervoerder en jij kan dan mits het transportschade betreft een andere tv krijgen. 


Ik heb mijn cadeau ontvangen, maar deze is kapot. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).


Hallo @Jenny80,

Deze heeft in de hoek een mooie klapper gemaakt waardoor het scherm is gebarsten. Heb je wel met klantenservice dit besproken voordat je hem retour stuurde? Transportschade kan men namelijk gewoon claimen bij de vervoerder en jij kan dan mits het transportschade betreft een andere tv krijgen. 

Ik heb contact gehad met Sidekix. Hoe en waar het mis is gegaan heb ik geen idee over, maar lijkt mij toch wel redelijk dat ik een nieuwe toegestuurd zal krijgen. 

Heb m gisteren weer retour gestuurd naar Sidekix, want hier heb je niks aan!


Ik heb het zelfde , alleen kwam ik er pas na een lange tijd achter, ivm vakantie en pas na verbouwen de tv uit de doos te halen.

Zit nu met een kapot scherm en lijkt verdacht veel op mijne ook links onder een klap gehad lijkt het….

Alleen die van mij ben ik bang voor dat het weggegooid geld is en in de bak beland.


Dit is wel heel zuur. @Torretje12 

Je kunt inderdaad binnen 14 dagen na ontvangst reclameren.

Ik begrijp dat dat is verstreken. Maar misschien toch even contact leggen met Sidekix. Je weet maar nooit. 


Die stuurde mij dus naar de Philips service lijn.

 


Zei je bij Sidekix dan dat ie kapot was? Dat kan natuurlijk anders als beschadigd worden geïnterpreteerd. 


Uitgelegd precies wat het verhaal was Jaz toch kreeg ik het Philips service nummer


Eh ja. Kan ik ook wel inkomen. Omruil kan nu niet meer dus zou het neerkomen op reparatie. En dat wil Philips (nou ja TP Vision) niet doen nu denk ik. Want met die schade komt het ook neer op vervanging. Geen idee hoe het met garantie zit in deze situatie. Je hebt tenslotte ook zelf verzuimd ontvangst in goede staat te controleren. 


Nou ja hij was de eerste paar dagen van mijn vakantie bezorgd en 3 weken later na de vakantie nooit over nagedacht te controleren.

Dus binnen de week na ontvangst had al helaas sowieso niet gelukt.

Ik kon ook niet de aankomst tijd aanpassen bij PostNL dit was vast.

Het zou jammer zijn zonde van de “korting”


Bij het open maken kom ik een flinke beschadiging tegen, meteen terug in de doos! Hoe krijg ik dit in orde gemaakt?


Dat is zuur. 🍋

Binnen 14 dagen van aflevering melden bij Sidekix @F zaman .


Dank je wel, Is er enige garantie?


Dat neem ik wel aan.


Wat enorm zuur zeg @F zaman 😕 Ik ga er van uit dat Sidekix dit snel en goed voor je op gaat lossen!


Reageer