Skip to main content

Ik heb de volgende wensen:

  1. volume op alle zenders gelijk
  2. respons naar apps gaan duurt 20 á 30 seconden, dat moet beter
  3. geluid synchroon met beeld
  4. ondertiteling synchroon met beeld en geluid
  5. wanner kan de box eindelijk 1Gbit aan?
  6. Android 12?

De ontwikkeling gaat m.i. veel te langzaam. Nieuwe features zijn leuk, maar snelheid en stabiliteit zijn belangrijker.

 

Jouw punt 1 t/m 4 zie ik als bugs waar KPN snel iets aan moet doen.

Punt 5 heeft geen nut immers er is geen enkele streaming dienst die ook maar in de buurt komt van een verbruik van 100Mbps.


Voor de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is al een hele mooie uitgebreide wensenlijst. (gemaakt door @wjb )

 

Zie ook hier.   Feature request KPN tv+  (gemaakt door @wjb )

 

Jouw lijst:

  1. volume op alle zenders gelijk Zie lijst “feature request KPN tv+
  2. respons naar apps gaan duurt 20 á 30 seconden, dat moet beter Dat is heel erg vreemd*
  3. geluid synchroon met beeld Zie deze lijst van KPN en d@wjb 
  4. ondertiteling synchroon met beeld en geluid Wat bedoel je? De ondertiteling van de zender zelf of??
  5. wanner kan de box eindelijk 1Gbit aan? 100 Mb/s is voor video ruim voldoende.  Het is een sternetwerk, dus de andere apparaten, computer, etc. krijgen wel de volle snelheid als ze dat aankunnen.
  6. Android 12?  Als ik het goed heb begrepen uit een andere topic, komt dat in de loop van dit jaar 2024

 

*Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box, verbonden met de Experiabox of Box12? (of te wel wat zit daar precies allemaal tussen. 

 

Ook mooi om te volgen zijn de updates.

Zie hier.

Kan je ook op abonneren.

 


De DIW7022 is rechtstreeks met kabel aangesloten op FRITZ!Box 7583, op KPN Glas 1Gbit up/down. V.w.b. de respondstijd naar de apps heb dat al eens voorbij zien komen, meen ik.


20 a 30 seconde is inderdaad wel erg lang.

 

Vul je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken.

i.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 


Ha @ArnoK, 20/30 seconden is inderdaad erg lang! Ervaar je dit bij bepaalde of alle apps? Verbeteringen voor geluid zitten in de volgende update!

 


Ha @ArnoK, 20/30 seconden is inderdaad erg lang! Ervaar je dit bij bepaalde of alle apps?

Ik bedoel daarmee eigenlijk de tijd tussen het indrukken van de “apps” knop en het verschijnen van de apps.


Ah, op die manier. Dat zit inderdaad niet in deze update. Maar we werken hier wel aan: het is een bekend probleem. Hopelijk in de update erna!