Skip to main content

Werkende code voor koppelen Medion tv model MD 30328

• 31 januari 2025
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Henri de Ruiter
Nieuwkomer

Na vele topics over medion tv koppelen aan kpn afstandbediening doorgelezen te hebben maar niemand de goede code voor de MedionMD30328 heeft kunnen noemen ben ik zelf aan het experimenteren geweest met vele codes ingeven en uiteindelijk uitgekomen op de  CODE  716.  Ik heb me de vrijheid genomen om deze op deze manier met andere zoekende te delen. 

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8361 reacties
  • 31 januari 2025

Heel mooi ​@Henri de Ruiter , dat is ook leuk voor ​@PeterG , die houdt zicht veel met deze zaken bezig.

Bedankt voor het delen.

PeterG
Superuser
  • 61126 reacties
  • 31 januari 2025

Dat is heel mooi. Er staan 5 codes in de pdf, maar die werken niet altijd. Zelf had ik, via het forum, al 244 als extra. Deze komt er nu ook bij!

Zelf kan ik niks proberen want heb dat merk niet. 

Dank voor de mention, JanD.

Henri de Ruiter
Nieuwkomer

Die 244 werkte bij mij niet.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 23 maart 2025

Beste,

Ik heb nog een code gevonden wat redelijk werkt: 624.

TV (P13214) gaat aan/uit, volume werkt ook, echter, de Smart-functie werken niet, scroll-peilen en OK knop, erg lastig voor Netflix en Disney. Dat kan dan nig wel via de originele afstandsbediening.

Vr. gr.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8361 reacties
  • 23 maart 2025
Marc Ledeuil schreef:

Beste,

TV (P13214) gaat aan/uit, volume werkt ook, echter, de Smart-functie werken niet, scroll-peilen en OK knop, erg lastig voor Netflix en Disney. Dat kan dan nig wel via de originele afstandsbediening.

Vr. gr.

Beste ​@Marc Ledeuil de AB van de KPN-decoder bedient ook uitsluitend de basale functies van je tv, zoals aan/uit, geluid en bronkeuze, meer smaken bestaat ook niet. De rest moet je ook gewoon met de AB van je eigen tv doen. is dus geen tekortkoming.

PeterG
Superuser
  • 61126 reacties
  • 23 maart 2025
Marc Ledeuil schreef:

Beste,

Vr. gr.

Dat sowieso ​@Marc Ledeuil . Enige wat de kpn afstandsbediening op een tv bedient is volume/mute, aan/uit.

En bronkeuze in combinatie met ^ en v en ok voor bevestiging bron.

Smart functies voor de tv en dergelijke valt er niet onder. De boxen van kpn hebben ook apps.

Sorry JanD. Pas na het plaatsen zag ik je reactie. Maar aangezien ze heel verschillend zijn de mijne toch laten staan. En jij een like. Weer punten voor je.