Skip to main content

Ik overweeg om bij KPN glasvezel aan te sluiten. Ik heb begrepen dat ik een glasvezel box krijg voor de televisie. Ik heb nog nooit eerder zo'n box gehad voor de televisie. 

 

Wat voor box is dit en werkt hij samen met mijn Beo Remote One van Bang en olufsen? Het liefst wil ik bij een afstandsbediening blijven

Dat zal waarschijnlijk niet werken. De nieuwe TV ontvanger werkt niet met infrarood. 

En als ik het zo lees via Google ondersteunt ie alleen Bang en Olufsen apparaten. 

Het is een aangepaste Android-TV streamingbox. Sagemcom DIW7022. 

 

Ik heb nog nooit eerder zo'n box gehad voor de televisie

Hoe kijk je nu tv dan? Ik ben bij Ziggo in 2004 (!) begonnen met een losse ontvanger. Daarvoor via de analoge ontvangst in tv en vcr.

Sinds 3-2011 tv bij kpn.


Bedankt voor het nuttige antwoord Peter. Ik denk dat ik zo verder kan onderzoeken!

Wij hebben momenteel CI+ modules van Ziggo. Die zitten in de televisie. Ik vermoed dat deze worden uitgefaseerd.


Wij hebben momenteel CI+ modules van Ziggo. Die zitten in de televisie. Ik vermoed dat deze worden uitgefaseerd.

Dat gaat nog vele jaren duren. Maar daarmee is het wel zeer beperkt tv kijken. Alleen live.

In het abonnement zitten meer mogelijkheden als terugkijken. Dat kan je overigens als het goed is wel via de app als je geen ontvanger bij Ziggo hebt. Maar die kan bij mijn weten niet op een B & O televisie. 

Je kan dan de Ziggo tv app gebruiken in je smartphone of tablet. Ziggogo heet dat. 

Via laptop in browser http://Ziggogo.tv .