Skip to main content
Beantwoord

Werkt de Soundbox met AndroidTV 12 op mijn tv met Android TV 11?

• May 1, 2025
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Heb een android tv met versie 11. Nu zag ik dat de soundbox op versie 12 draaid. Zou dat dan werken op mijn tv? 

Beste antwoord door joop2011

Heb een android tv met versie 11. Nu zag ik dat de soundbox op versie 12 draaid. Zou dat dan werken op mijn tv? 

Hebben niets met elkaar te maken.

De Soundbox (want de Sagemcom DIW7022 draait helaas nog op Android 11) heeft zijn eigen software en gaat via de HDMI ingang naar de tv.

De Android versie op uw tv staat hier compleet los van.

Die is voor het eigen deel van de Smart tv, als u de app's op de uw Smart tv gaat gebruiken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2025

Waarom niet? Op een van mijn tv's uit 2012, nog de voorloper zelfs van Philips Saphi, zit een Android-TV boxje met Android OS 12.

Wat je tv via HDMI binnenkrijgt maakt niet zo uit.

Heb je 'm wel nodig? Heb je al een soundbar bijvoorbeeld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Dank voor je reactie Peter.  Heb inderdaad al een soundbar maar die weigerd soms dienst of valt uit.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Hebben niets met elkaar te maken.

De Soundbox (want de Sagemcom DIW7022 draait helaas nog op Android 11) heeft zijn eigen software en gaat via de HDMI ingang naar de tv.

De Android versie op uw tv staat hier compleet los van.

Die is voor het eigen deel van de Smart tv, als u de app's op de uw Smart tv gaat gebruiken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2025

Laten we 'm alsjeblieft Soundbox ​@joop2011 . Anders wordt het zo verwarrend.

De Soundbar (want de Sagemcom DIW7022 draait helaas nog op Android 11) heeft

Ik neem aan dat het een typo is?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 1, 2025

Laten we 'm alsjeblieft Soundbox ​@joop2011 . Anders wordt het zo verwarrend.

De Soundbar (want de Sagemcom DIW7022 draait helaas nog op Android 11) heeft

Ik neem aan dat het een typo is?

Je hebt gelijk, was een typefoutje. Ik heb het aangepast.😉

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 1, 2025

Beste ​@Jothea een TV+ SB werkt zelfs perfect op een eenvoudige computermonitor die HD ondersteunt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 1, 2025

Beste ​@JanD heb een heel goedkoop soundbar een keer gekocht. Dus hoop ik dat degene van KPN beter zal zijn. Degene die ik nu heb valt regelmatig uit, zal wel goedkoop is duurkoop geweest zijn.😀