Skip to main content

Ik wil binnenkort overstappen naar KPN en via de TV+ box tv kijken via Wifi. Ik heb bij mijn huidige provider constant problemen met opstarten. Ik vraag mij dus af of het bij KPN beter geregeld is.

 

Dat kan onder bepaalde voorwaarden. Het advies is uiteraard met een kabel te werken. 

 


Wat zijn dan precies die voorwaarden? Het is niet mogelijk om bekabeld te gaan werken.

De afstand van box V12 naar tv is ongeveer 5 meter op dezelfde verdieping. En geen betonnen muren.


Die voorwaarden zie je op de bijgevoegde afbeelding.  Met de box 12 zou het via wifi moeten lukken.  


Dank voor je reactie. Nummers 3 en 4 in het plaatje zijn mij niet helemaal duidelijk. Is dit een Wifi versterker?


Klopt. Alleen met de box 12 kan de tv+box op wifi draaien bij de andere modems kan dat alleen als er een superwifi 2 in het netwerk is.


Thanx. Ik weet voorlopig voldoende

 


@hetep De zwarte ronde ding is de wifi versterker (Superwifi 2). De 1st Superwifi is bekabeld met de modem

In 3. config is de tv+box verkabeld met de 2de Superwifi, deze is draadloos verbonden met de 1st Superwifi

In 3. config is de tv+box draadlos verbonden met de 1st Superwifi

In beide config is de tv+box per wifi verbonden met Modem


Helemaal duidelijk