WiFi-versterker TP-Link communiceert niet met KPN TV+ Box
De KPN-TV-kastjes (2) werken op dit moment alleen maar wanneer deze rechtstreeks bekabeld zijn met het KPN-modem (met nu als gevolg 1 internetkabel in de gang/op de trap en 1 internetkabel via de gang door de huiskamer).
Ik heb echter 3 TP-Link WiFi versterkers (Deco Marieu versie 0.2) die in huis die wel werken (volledig bereik op telefoon en I-Pad) maar niet lijken te communiceren met de KPN TV-kastjes. Heeft iemand enig idee wat ik hiervoor moet doen / moet instellen (en hoe).
Bladzijde 1 / 1
Die werken niet op de Deco's. U zou ze bekabeld op de Deco satellieten aan kunnen sluiten. Maar waarschijnlijk krijgt u dan een foutmelding. In deze configuratie zou de hoofd Deco sowieso in accesspoint mode moeten staan. Maar nogmaals: waarschijnlijk krijgt u dan de STB-NMC-400 error.
Als u TV+ ontvangers heeft, dan zou u deze op unicast mode kunnen zetten. Dit zou dan wel moeten werken, maar dan is de beeldkwaliteit fors minder.
De TV+ ontvangers hebben ook WiFi. Maar dit werkt alleen goed als u ze met het WiFi van de KPN Box 12 of 14 verbind.
De TV+ ontvangers hebben ook WiFi. Maar dit werkt alleen goed als u ze met het WiFi van de KPN Box 12 of 14 verbind.
Of met de zwarte superwifi#2-punten @vroer , zie onderstaande tabel voor door KPN ondersteunde aansluitmogelijkheden:
Â
Ik lees zo wie zo meer problemen met TP-Link.
IGMP snooping blijkt slecht bij TP-Link te werken.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.