Skip to main content

Wij kunnen, na verhuist te zijn, ineens alleen maar de zenders  van NPO en regionale zender kijken.

tv gids en dergelijke werken wel, ook voor de commerciële zenders, maar als een van die zender kiest blijft het beeld zwart .

we hebben de ontvanger meerdere malen getest, spanning er af gehad, software opnieuw geïnstalleerd en modem gereserveerd dit heeft allemaal geen resultaat .

 Nog iemand ideeën ?

Betreft het een vaste tv aansluiting of een digitenne aansluiting

 


Ja, via glasvezel, router naar tv ontvanger.

 


Ja, via glasvezel, router naar tv ontvanger.

 

Morgen even bellen met de klantenservice 0800-0402 vanaf 8 uur 

 

 


Ik durf het bijna niet te vragen, maar kijk je per ongeluk via de ‘analoge’ optie van de TV? En niet via de HDMI ingang waar je TV kastje op aangesloten hoort te zijn? 
Omdat je alleen NPO ziet en regionale zenders…


Ik durf het bijna niet te vragen, maar kijk je per ongeluk via de ‘analoge’ optie van de TV? En niet via de HDMI ingang waar je TV kastje op aangesloten hoort te zijn? 
Omdat je alleen NPO ziet en regionale zenders…

Als je wél via HDMI kijkt, kun je dan een ander TV kastje van jezelf of een kennis/familie uitproberen? Of je eigen TV kastje bij iemand anders (buren met KPN) uitproberen?


Het bijzondere is, het heeft het dus gewoon gedaan tot gister, zijn geen kabels los geweest of wat dan ook, spontaan er mee gestopt.


Het is ook 100% zeker de TV gids van KPN die je ziet? 


Ja, we bedienen tv met tv ontvanger, dus alles via de ontvanger ook de tv-gids etc.


Dan zit er denk ik even niks anders op dan een ander TV-kastje uitproberen/je eigen TV-kastje ergens anders uitproberen. Of anders morgen idd 0800-0402 te bellen


Laat je even weten als en hoe het is opgelost of niet?


Na telefonisch contact met klantenservice vanmiddag, zie ik nu net dat alles het weer doet. Ik heb niet begrepen wat nu probleem was, maar aangezien probleem ontstond na overzetten huis adres, en alleen op afstand naar gekeken is, zal vermoedelijk er ergens wel een vinkje vergeten zijn aan te vinken  of iets dergelijks. Als goed is wordt ik nog gebeld 


Ah dan was waarschijnlijk het signaal op het nieuwe adres nog niet geactiveerd/omgezet. Mooi dat het opgelost is! 


Na telefonisch contact met klantenservice vanmiddag, zie ik nu net dat alles het weer doet. Ik heb niet begrepen wat nu probleem was, maar aangezien probleem ontstond na overzetten huis adres, en alleen op afstand naar gekeken is, zal vermoedelijk er ergens wel een vinkje vergeten zijn aan te vinken  of iets dergelijks. Als goed is wordt ik nog gebeld 

Fijn dat alles het weer doet en zoals ik al aangaf bellen met de klantenservice was het beste


Reageer