Skip to main content

We zijn altijd bezig om onze producten te verbeteren. Zo ook KPN Internet en TV. Jouw mening is dus belangrijk voor ons! Lijkt het je leuk om feedback te geven over het gebruik van een nieuwe tv-ontvanger? En heb je al een KPN Internet en TV abonnement en een KPN account (KPN ID)? Meld je dan aan als tester!
 

Je krijgt gratis de nieuwe tv-ontvanger in bruikleen en test deze voor een periode van 6 maanden. De tv-ontvanger sluit je aan op je tv en je bent klaar om te testen.
 

Wat vragen we van jou als tester?

  • In een aantal korte vragenlijsten geef je je mening over het gebruik van de tv-ontvanger die we op dit moment aan het ontwikkelen zijn.
  • Je levert minstens 1 keer per week een actieve bijdrage op het KPN Forum in een besloten testgroep.

Wanneer kan je meedoen?

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt thuis een brandbreedte (internetsnelheid) van minimaal 10 Mbit/s
  • Je bent bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen

 

Aanmelden voor deelname is helaas niet meer mogelijk.

Als je vragen hebt kun je ze hieronder stellen. Inhoudelijke vragen over de tv-ontvanger kunnen we nog niet beantwoorden.

In het verleden de Humax 5200 bij Ziggo getest.

Wat een bak ellende was dat.

Op een gegeven moment had ik er 2 boven elkaar staan (en ze waren in die tijd met Harde schijf erg lomp)

 

Maar toch een vraag, mag je hem naar de testperiode behouden?

En is het een 4K decoder? 

En kan je al een tipje van de sluier oplichten over de nieuwe KPN tv decoder?  (vooral wat betreft energieverbruik). :wink:


En is het een 4K decoder? 

En kan je al een tipje van de sluier oplichten over de nieuwe KPN tv decoder?  (vooral wat betreft energieverbruik). :wink:

@joop2011 Hier worden geen uitspraken over gedaan. Aangezien de test zich nog in een gesloten proef bevind. Ook al zouden gebruikers de ontvangers opgestuurd krijgen, delen van informatie mag niet gezien de geheimhoudingsplicht. 


Gezien de marktontwikkeling en de vraagstelling bij de aanmelding heb ik vermoedens, maar over minimaal 6 maanden weten we meer. :grin:


Als ik mijn broertje mag geloven dan werkt dat gewoon goed, ook met 4K HDR. Tevens werkt hij ook op bluetooth. (doet de huidige niet) dus plakbaar achter de tv. 

Waar heb je het over,een Ziggo apparaat? Valt buiten dit topic.

 


In het verleden de Humax 5200 bij Ziggo getest.

Wat een bak ellende was dat.

Op een gegeven moment had ik er 2 boven elkaar staan (en ze waren in die tijd met Harde schijf erg lomp)

 

Maar toch een vraag, mag je hem naar de testperiode behouden?

En is het een 4K decoder? 

En kan je al een tipje van de sluier oplichten over de nieuwe KPN tv decoder?  (vooral wat betreft energieverbruik). :wink:

In de aanhef van dit topic staat dat je de decoder maximaal 6 maanden tot je beschikking krijgt, dus hij moet na afloop retour.


In de aanhef van dit topic staat dat je de decoder maximaal 6 maanden tot je beschikking krijgt, dus hij moet na afloop retour.

@JanD Het eerste deel van jouw zin lees ik ook. Dat hij na afloop retour moet, lees ik nergens. Of zie ik iets over het hoofd? 

En eigenlijk kun je ook de bruikleen anders lezen dan wat jij schrijft. Je kunt het ook lezen dat je de nieuwe tv-ontvanger in bruikleen krijgt (punt). En dat je de ontvanger een half jaar gaat testen.

Misschien mag de tester 'm houden als bedankje voor het testen. En moet de oude ontvanger teruggestuurd worden.


Aangemeld. :white_check_mark:

Ik testte in het verleden de Arcadyan HMB2260, deze gebruik ik nog steeds.


Aangemeld 😀


Ik zal het geweldig vinden als deze nieuwe ontvanger op Android tv zal draaien

Zo hebben gebruikers veel keuze in apps 

 


Loopt deze actie nog?

 

Sinds 4 dagen glasvezel van KPN (1Gbit) en TV Only van ZIGGO.

Dus misschien ook tv van KPN maar dan is dit voor mij een goed moment om TV uit te testen.

Als het mogelijk is test ik het graag.

 


Dus misschien ook tv van KPN maar dan is dit voor mij een goed moment om TV uit te testen.

Nou ... dat denk ik niet. De kans is heel groot dat dit nieuwe kastje de eerste paar maanden niet goed werkt. Misschien gaat het wel nooit goed werken. Wie weet. Het is een bèta test hé? Sowieso zullen de mogelijkheden beperkt zijn. Het zou u alleen maar een slechte indruk geven.


Loopt deze actie nog?

...

Als het mogelijk is test ik het graag.

 

Meldt je aan via die link in het startbericht van dit topic.

Je zult dan echter wel een Internet en TV abonnement bij KPN moeten afsluiten en niet een Internet only abonnement.


Even eroverheen gelezen. Maar dan houdt het voor mij voor nu even op.

Ga niet 2 TV abo’s afsluiten :-)

 


Hoi @MartiByrde 

Je kunt geen TV-only van Ziggo hebben, tenzij het een abonnement uit de middeleeuwen is.


Ik zal het geweldig vinden als deze nieuwe ontvanger op Android tv zal draaien

Zo hebben gebruikers veel keuze in apps 

Hoe werkt zoiets? Die keuze aan apps zal dan echt de volledige app store van Google zijn? Of kan een provider daar een beperking op maken? Of kan een provider een eigen app store inrichten?

Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat alle apps zomaar beschikbaar zullen zijn. Waarom zou een provider dat faciliteren? 


Hoi @MartiByrde 
Je sluit geen nieuw TV abonnement af.
Je kunt de testbox gewoon op een vrije HDMI poort op je TV aansluiten.

Je moet wel al een TV abonnement hebben anders kan het niet, maar je sluit echt geen 2e abonnement af.

Halle @huistijger , even goed lezen, @MartiByrde heeft al een TV abo bij Ziggo


@huistijger Ik heb vanaf 21 maart a.s. een TV only abo van Ziggo.

Beetje vreemd dat jij beter weet wat ik heb dan ikzelf :-)

 


@huistijger Ik heb vanaf 21 maart a.s. een TV only abo van Ziggo.

Beetje vreemd dat jij beter weet wat ik heb dan ikzelf :-)

 

Wel vreemd dat het niet op de site van Ziggo staat...


Gevonden binnen 3 seconden.

Abonnement Prijs per maand
Kabel TV € 20,95
TV Start € 28,45
TV Complete € 37,95

p.s. Het is bij Ziggo al heel lang mogelijk om niet op de website vermelde producten af te nemen.

Zo had ik jaren lang 25Mbit internet voor 37,50.

Deze internet snelheid stond ook NIET vermeld op de website maar kon je in overleg wel afnemen.

 


Ok, 't staat ook heel erg verborgen, sorry dat ik dat niet gezien heb.
Maar waarom zou je minimaal 20,95 uitgeven voor 50 zenders terwijl je voor een tientje het bij KPN hebt.
Je hebt per slot toch al glasvezel internet bij de KPN?
Dan ben je dus alsnog duurder uit.


Dat ga ik ook doen.


... 20,95 uitgeven voor 50 zenders ...

Is dat voor 1 tv? Of meerdere? Als je een goed coax netwerk in je huis hebt en je kan zo 3 of 4 tv's gebruiken, dan is het geen verkeerde prijs.


Ok, 't staat ook heel erg verborgen, sorry dat ik dat niet gezien heb.
Maar waarom zou je minimaal 20,95 uitgeven voor 50 zenders terwijl je voor een tientje het bij KPN hebt.
Je hebt per slot toch al glasvezel internet bij de KPN?
Dan ben je dus alsnog duurder uit.

Hallo @huistijger , staat nergens verborgen, zie onderstaande screendump.

Als je bij Ziggo helemaal naar beneden scrolt, zie je een overzicht van alle diensten, net als bij KPN:

Kabel TV dus is TV only

Nu weer on-topic


Gevonden binnen 3 seconden.

Abonnement Prijs per maand
Kabel TV € 20,95
TV Start € 28,45
TV Complete € 37,95

Wat een rampzalige prijzen.

Volgens mij moet je zo snel mogelijk af van dergelijke geldklopperij.