Skip to main content

We zijn altijd bezig om onze producten te verbeteren. Zo ook KPN Internet en TV. Jouw mening is dus belangrijk voor ons! Lijkt het je leuk om feedback te geven over het gebruik van een nieuwe tv-ontvanger? En heb je al een KPN Internet en TV abonnement en een KPN account (KPN ID)? Meld je dan aan als tester!
 

Je krijgt gratis de nieuwe tv-ontvanger in bruikleen en test deze voor een periode van 6 maanden. De tv-ontvanger sluit je aan op je tv en je bent klaar om te testen.
 

Wat vragen we van jou als tester?

  • In een aantal korte vragenlijsten geef je je mening over het gebruik van de tv-ontvanger die we op dit moment aan het ontwikkelen zijn.
  • Je levert minstens 1 keer per week een actieve bijdrage op het KPN Forum in een besloten testgroep.

Wanneer kan je meedoen?

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt thuis een brandbreedte (internetsnelheid) van minimaal 10 Mbit/s
  • Je bent bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen

 

Aanmelden voor deelname is helaas niet meer mogelijk.

Als je vragen hebt kun je ze hieronder stellen. Inhoudelijke vragen over de tv-ontvanger kunnen we nog niet beantwoorden.

Aangemeld 😂


Aangemeld 😂

Leuk, ik hoop dat je nog op tijd was! :grin: Het aanmeldformulier is intussen gesloten.

Hi all. We hebben ontzettend veel aanmeldingen gekregen in maar een paar dagen. Dat is natuurlijk heel gaaf, maar daarom is het aanmeldformulier nu gesloten. Zoals wordt aangegeven in het formulier kan het tussen de 4 en 6 weken voordat je wat hoort. Nog “even” geduld dus. :wink:

 


Als de 6 maanden testperiode van de nieuwe ontvanger achter de rug is, hoelang duurt het dan nog om de volledige uitrol te verwachten? (Nieuwe KPN gebruiker) Delft (Glas is onderweg) 

Vriendelijke groet,  J. Hartog


Als de 6 maanden testperiode van de nieuwe ontvanger achter de rug is, hoelang duurt het dan nog om de volledige uitrol te verwachten? (Nieuwe KPN gebruiker) Delft (Glas is onderweg) 

Vriendelijke groet,  J. Hartog

Oef, goede vraag. Ik weet niet of dat al bekend is. Ik speel je vraag door!


Als de 6 maanden testperiode van de nieuwe ontvanger achter de rug is, hoelang duurt het dan nog om de volledige uitrol te verwachten? (Nieuwe KPN gebruiker) Delft (Glas is onderweg) 

Vriendelijke groet,  J. Hartog

Oef, goede vraag. Ik weet niet of dat al bekend is. Ik speel je vraag door!

Er is een planning. Ik weet alleen niet of ze die willen communiceren :smile:


Als de 6 maanden testperiode van de nieuwe ontvanger achter de rug is, hoelang duurt het dan nog om de volledige uitrol te verwachten? (Nieuwe KPN gebruiker) Delft (Glas is onderweg) 

Vriendelijke groet,  J. Hartog

Oef, goede vraag. Ik weet niet of dat al bekend is. Ik speel je vraag door!

Er is een planning. Ik weet alleen niet of ze die willen communiceren :smile:

@Media streamen van PC naar TV @Jeroen-bart Engelen Er is altijd een planning, maar die willen we niet communiceren want we weten allemaal hoe planningen kunnen lopen. :wink: Deze bèta alleen al loopt ongeveer 6 maanden. Dat is een best lange tijd en je weet nooit wat er gebeurt. Veel bewegende onderdelen met dit soort dingen. Als ik nu een planning zou delen dan creëer ik automatisch verwachtingen. Dus hier is echt nog niets over te zeggen.


Veel bewegende onderdelen met dit soort dingen. Als ik nu een planning zou delen dan creëer ik automatisch verwachtingen.

Ik hoop dat dit keer niet te snel toegegeven wordt aan de druk van de commercie waardoor producten te snel uitgerold worden en de kinderziektes achteraf toch talrijker blijken dan gehoopt.


Veel bewegende onderdelen met dit soort dingen. Als ik nu een planning zou delen dan creëer ik automatisch verwachtingen.

Ik hoop dat dit keer niet te snel toegegeven wordt aan de druk van de commercie waardoor producten te snel uitgerold worden en de kinderziektes achteraf toch talrijker bleken dan gehoopt.

Daarom duurt de test ook 6 maanden, welke test uitgevoerd wordt door medewerkers van KPN en een aantal leden van het forum.

 


En dat is ook nog geeneens zolang om te testen, T-Mobile is met zijn nieuwe platform een paar jaar bezig geweest, en met de uitrol ging het al mis, en nu een jaar later is het nog niet klaar.

En er zit een verschil tussen testen en testen, als ik zou testen, kijk hooguit 2 uur per dag en dan ook nog eens altijd hetzelfde wat ik opneem om reclame te mijden komt er minder uit dan iemand die 6 uur per dag alles gebruikt.

 


Ik zou nog graag testen,

Ik ben een beetje te laat, is het nog mogelijk alsjeblieft?


Ik zou nog graag testen,

Ik ben een beetje te laat, is het nog mogelijk alsjeblieft?

Kan niet meer @Julian Borghuis, inschrijving is gesloten. ;) 


Ik zou nog graag testen,

Ik ben een beetje te laat, is het nog mogelijk alsjeblieft?

Kan niet meer @Julian Borghuis, inschrijving is gesloten. ;) 

:sob:


Wanneer wordt duidelijk of ik een van de uitverkorenen ben?

Wordt je persoonlijk gecontacteerd of je mag deelnemen of dat je bent afgewezen voor de test?

 

Gr.

 

Rick


Wanneer wordt duidelijk of ik een van de uitverkorenen ben?

Wordt je persoonlijk gecontacteerd of je mag deelnemen of dat je bent afgewezen voor de test?

Over 4 tot 6 weken wordt er een mail verstuurd. Ik weet niet of mensen die buiten de boot vallen ook ingelicht worden.


Dan krijg je uiteraard bericht van ons.


Zijn er al uitslagen bekend wie er mee mag doen of komt dat nog 


Zijn er al uitslagen bekend wie er mee mag doen of komt dat nog 

Hallo @Mike2165 

in de aanhef van het topic staat dat je binnen 4 tot 6 weken een reactie kunt verwachten, en die tijd is nog niet om, dus nog een paar weken geduld s.v.p.


Is er al benaderd is mijn vraag. Aangemeld maar geen reactie gehad ??


@KlaasD : Iedereen die gereageerd heeft krijgt op korte termijn een mail.  Hierin staat of je wél of niet mee mag doen. Nog even geduld dus. 


Ik vroeg me ook af of er al getest werd… 


@KlaasD : Iedereen die gereageerd heeft krijgt op korte termijn een mail.  Hierin staat of je wél of niet mee mag doen. Nog even geduld dus. 

Lees een bericht boven je @Berteman 


Herinnerde me net dat ik me voor deze test had aangemeld. Heb echter mijn tv abonnement 2 weken terug opgezegd (ivm gebrek aan Apple TV app) dus wil me bij deze weer afmelden voor de test. 


Zonder TV abonnement gaat het testen inderdaad niet lukken, 🤔. Goed dat jij je dit herinnert @Frahaz dan kunnen wij hier rekening mee houden. Bedankt voor jouw bericht!


Waar ben je naar over gestapt, @Frahaz ? Voor zover ik kan nagaan heeft alleen Ziggo ook een App voor de Apple TV. Er staat tenminste Apple Airplay vermeld, ik neem aan dat dat overeen komt. Maar dat is dan dus toch weer een box…. 😁.

De TV dienst via internet van Canaldigitaal ondersteunt wel Apple TV. Die kan je ook via internet van KPN gebruiken. En dan bv. geen KPN interactieve TV afnemen.

Canaldigitaal heeft alleen de Discovery Network zenders niet w.o. Discovery, TLC, Eurosport.

Zelf heb ik (ook) NLziet. Die heeft ook een app voor Apple TV. Zenders van NPO, RTL, Talpa, RPO, en VRT. Ook gewoon via internet dus ook KPN.


Voor zover ik kan nagaan heeft alleen Ziggo ook een App voor de Apple TV.

Ook T-Mobile heeft een app voor Apple TV.