Skip to main content
Beantwoord

Wil tweede afstandsbediening bestellen maar dit gaat moeizaam

• July 11, 2025
  • 26 reacties
  • 181 keer bekeken

Toon eerste bericht

26 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 21, 2025

Ik twijfel of ik hier een nieuw topic voor aan moet maken, maar omdat het toch wel raakvlakken heeft, gok ik het er maar op. Anders hoor ik het wel.

Natuurlijk geen kritiek, maar gewoon een mogelijk aandachtspunt. Ik ben de mogelijkheden van mijn nieuwe ontvanger DIW7022 nog eens aan het doornemen in het boekje, en ik kom bij ‘Wil je opname verwijderen’ iets tegen wat niet juist blijkt te zijn. Tenzij ik er 10 keer overheen kijk.

Twee keer staat er ‘Ga naar verwijder opname’ maar… die optie heb ik niet. Misschien een andere interface door een update of zo? 

Ik gebruik in mijn situatie de volgende werkwijze:

1. Klik ‘bovenin’ scherm op ‘Opgeslagen’
  2. De lijst wordt getoond en de eerste opname wordt automatisch geselecteerd.
    In deze fase kun je nog de keuze maken – met pijltjestoets naar boven - voor ‘Opgenomen’ of ‘Gepland’. Bij de keuze ‘Gepland’ kun je een opname annuleren
  3. Om een opname te verwijderen druk je op OK en kies je voor ‘verwijderen’.

Via knop met rode bolletje kun je de opname ook direct verwijderen. Ook via knop met oranje bolletje heb je nog diverse andere opties. Kijk wel uit dat je per ongeluk niet ‘alles’ verwijderd!

Bij ‘Wil je een aflevering van de serie verwijderen’ lijkt er ook iets niet te kloppen, maar gaat een beetje ver om dat ook nog toe te lichten. Misschien is het ook wel niet gewenst.

Â