Skip to main content

Op de tv+ decoders werkt alles op zich goed. Ik ervaar op allebei echter hetzelfde. Als ik bijvoorbeeld naar apps ga, lijkt de decoder tot wel 10 seconden te bevriezen en kan ik niets doen. Soms zie ik alleen de menubalk en verder zwart beeld. Is het app overzicht opgestart, werkt het weer redelijk vlot. 

Klaar met de ene app en dan een andere opstarten duurt ook te langzaam. Ik had het idee dat e.e.a. vlotter reageerde toen ik de boel net had.

Decoders herstarten helpt wel wat. Ook al eens modem herstart, dat helpt dan weer niet. Ik heb een gigabit verbinding en de decoders bedraad aangesloten. Het is net of de decoders ram tekort komen.

Ik verwacht niet echt een oplossing maar ben benieuwd of meer mensen dit ervaren. En KPN leest mee toch? Wellicht een mooie voor toekomstige updates.

Hmm, dat dit met beide ontvangers gebeurt vind ik wel apart @Hubert77. Je geeft aan dat je ze bekabeld aan hebt gesloten, is dat een rechtstreekse verbinding? Of heb je ze via een switch of versterker aangesloten?


Hmm, dat dit met beide ontvangers gebeurt vind ik wel apart @Hubert77.

Vreemd dat je deze opmerking maakt want, als het goed is, weet je dat het apps scherm sinds versie 1.136.5 van de TV+ app bij sommige (vele?) abonnees heel traag is.


Het opkomen van het apps scherm duurt hier 17 seconden. Je kan beter even de apps die je gebruikt toevoegen aan het startscherm. Dan heb je ze sneller tot je beschikking. 

 


Het opkomen van het apps scherm duurt hier 17 seconden. 

Bij mij staat het apps scherm er vrijwel direct. Zou het een specifieke app kunnen zijn die ervoor zorgt dat het apps scherm zo traag is?


Thnx. Ik had gemist dat meer mensen dit ervaren sinds een update. De apps worden pas geladen wanneer je ze aanklikt, dus of dat er wat mee te maken heeft? Soms staat het app scherm er bij mij ook wel direct, maar dan is de decoder verder nog tot wel 10 seconden bevroren. 

Voel me wel een beetje dom... Heb netjes al mijn apps aan de favorieten toegevoegd, zodat je ze vanuit daar kunt starten, alleen doe ik het met mijn duffe hoofd altijd via de apps knop...🤣. Via startscherm en dan naar beneden vanuit favorieten opstarten is enorm veel sneller... Oeps. Thnx voor die tip dus!


Klopt. Meerdere. 

Â