Als ik over ga naar een nieuwe tv ontvanger van KPN TV+, worden de tv opnames op mijn oude box dan overgezet naar de nieuwe box van TV+?
Hallo
Als je een nieuw TV+ abo hebt genomen, heb je daar dan ook weer ‘opnemen’ bij genomen?
Ik weet niet of bij de overgang naar een nieuw abo de opnamen bewaard blijven, reken maar van niet.
Welke decoder heb je nu dan, omdat je het een ‘verouderde’ box noemt???
Alleen de Motorola's zijn verouderd en daar geldt een omruilactie voor.
Als ik over ga naar een nieuwe tv ontvanger van KPN TV+, worden de tv opnames op mijn verouderde box dan overgezet naar de nieuwe box van TV+?
In april 2023 heb ik mijn abo aangepast en 2 KPN TV+ ontvangers gekregen, mijn oude opnames waren toen nog bereikbaar.
Als je naar een nieuw abonnement gaat. Dan blijven de opnames bewaard als je ook het opnamepakket niet opzegt. Als je het opnamepakket opzegt in jouw nieuwe abonnement. Dan worden jouw opnames in de cloud gelijk gewist of verwijderd. Kijk goed naar jouw bevestiging van je nieuwe abonnement of het opnemenpakket erbij staat.
Mijn abonnement wordt gewijzigd en eerdaags krijg ik een nieuw kastje. Volgens de KPN-winkel ben ik de oude opnames dan kwijt. Een medewerker van klantenservice heeft het bij iemand van de technische dienst nagevraagd. De opnames staan in de cloud, maar het kan zijn dat na aansluiten nieuw kastje er toch opnames verdwenen zijn. Ik moest het maar vragen aan de monteur die langskomt. Volgens Frans123 blijven de opnames dus gewoon beschikbaar.
Als je met je nieuwe abonnement ook een nieuw abonnementsnummer voor TV krijgt, grote kans dat je opnames dan weg zijn,
Als je abonnementsnummer voor TV ongewijzigd blijft én je het ‘opnemen pakket’ hebt, dan vind je vrijwel zeker je opnames terug.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het opnamepakket en abonnement wordt alleen gewijzigd. Ik neem aan dat het abonnementsnummer dan gelijk blijft. Zal vandaag nog even informeren bij Klantenservice.
Ik kan bevestigen als KPN medewerker dat bij de wijziging die jij laat uitvoeren het abonnementsnummer niet wijzigt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.