Skip to main content
Beantwoord

XS4ALL TV Box omruilen voor een KPN TV Box

• February 5, 2025
  • 3 reacties
  • 231 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb alles glas en Tv van XS4ALL.

Heb daar ook twee TV Boxen van XS4ALL staan maar zou graag de TV Boxen van KPN willen hebben.

Dit omdat ik op de KPN boxen apps kan installeren zoals VIAPLAY, enz en niet weer een streamig box erbij wil hebben.

Heb de vraag bij XS4ALL via de mail gesteld maar krijg geen reactie.

Weet iemand of dit mogelijk want de complete factuur betaal ik aan KPN.

Met vriendelijke groeten,

Thijs van Rijswijk

Beste antwoord door Ik_Combineer

Als u een XS4ALL abonnement heeft welke is verlopen kan je verlengen en dan kiezen voor TV+. Eventueel kunt u met de klantenservice van XS4ALL bellen om dit te regelen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 5, 2025

Als u een XS4ALL abonnement heeft welke is verlopen kan je verlengen en dan kiezen voor TV+. Eventueel kunt u met de klantenservice van XS4ALL bellen om dit te regelen. 

• February 5, 2025

Maar als je pas je XS4ALL abonnement verlengt hebt gaat het feest niet door. Dan moet je eerst het contract uitzitten.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 6, 2025

Hoi ​@Thaizer, dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Leuk om te lezen dat je interesse hebt in TV+! Wat ​@Ik_Combineer hierboven aangeeft, klopt helemaal en daarom heb ik zijn antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Weet jij middels deze informatie waar je aan toe bent?