Skip to main content
Beantwoord

Youtube app laadt profielen niet meer op Arris VIP5202

• February 8, 2026
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Sinds gisteren kunnen mijn kinderen met een Youtube Premium account niet meer inloggen op hun account, ze zijn zichtbaar in de YT app, ze krijgen de melding dat hun profiel geladen wordt (2 keer zelfs) en komen dan weer in de account selectie.

Mijn account zelf doet het nog wel, enige verschil is dat zij een leeftijds restrictie hebben, maar dat zou geen invloed moeten hebben. Als ik namelijk zijn account weer toevoeg, dan werkt het (helaas maar eenmalig) wel normaal, zodra een van de kinderen opnieuw wil inloggen hebben ze dan weer hetzelfde probleem.
Hoe krijg ik weer dat de kinderen kunnen inloggen zonder dat ik steeds hun account moet toevoegen?

Beste antwoord door AriënC

Heb je al geprobeerd om via het menu instellingen, op je KPN Box bij de App de instellingen van YouTube de gegevens daarvan te verwijderen? Je moet daarna wel weer de instellingen van YouTube doorlopen, maar hopelijk is de fout er dan uit.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 8, 2026

Heb je al geprobeerd om via het menu instellingen, op je KPN Box bij de App de instellingen van YouTube de gegevens daarvan te verwijderen? Je moet daarna wel weer de instellingen van YouTube doorlopen, maar hopelijk is de fout er dan uit.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 8, 2026

Melding kan gesloten worden, volledige reset van decoder gedaan en accounts opnieuw toegevoegd. Ze kunnen nu weer hun accounts normaal openen.

Denk dat de suggestie van ArienC ook had gewerkt, ik kon die niet vinden, dus maar een complete reset gedaan.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hallo ​@MeNTaL_TOv2, fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost! Een volledige reset van de decoder kan inderdaad vaak net dat laatste zetje geven om dit soort hardnekkige inlogproblemen te verhelpen. Mooi dat alles nu weer normaal werkt. De suggestie van ​@AriënC had waarschijnlijk ook geholpen inderdaad 😊!