Skip to main content

Interactieve tv ontvanger met you tube. Youtube loopt altijd vast zelfs na opstarten van de box.  En dit al jarenlang. Dacht dat het bij mij lag, maar bij rondvragen blijkt dat het ook bij vrienden en familie hetzelfde probleem is. Zelfs mensen met glasvezel. Heel irritant. Doet KPN er iets aan? Als het probleem al jaren zo is denk ik van niet.

Mijn advies aan KPN , haal dat youtube ding er vanaf en kom met iets minder irritants

Bij mij werkt de Youtube app goed op mijn KPN interactieve box. 

Mijn advies: maak eerst jouw kpn box stroomloos en controleer jouw aangesloten netwerkkabels of ze goed zitten of koppel eerst jou netwerkkabels los en daarna koppel je de netwerkkabels weer aan todat je klik hoort op de aansluitingen. reset daarna jou modem. Naar dat jou modem is gestart, sluit dan jou kpn box weer aan en de kpn box start weer op. Geeft daarna jou KPN een frisse start en wacht totdat de KPN box weer normaal opstart. Ga dan naar apps en selecteer de Youtube app. Daarna moet de Youtube app weer goed gaat werken.  


Ik heb dat alles ook eerder gedaan. Alleen ontvanger opstarten, youtube werkt tijdelijk goed en dan weer slecht.

Alles losgemaakt, uitgezet, opnieuw opgestart, kabels opnieuw aangesloten.

Werkt tijdelijk goed en dan weer slecht.

Maar ik heb begrepen dat ik niet de enige ben en dat dit probleem met youtube al jaren speelt. 

Lijkt wel of KPN zich er niets van aantrekt en het forum lekker vol laat lopen.


Goedemorgen @old_guy en dank voor jouw bericht!

Heb je jouw tv ontvanger ook al een keer een zogenaamde software reset gegeven? Dat wordt me niet helemaal duidelijk omdat je aangeeft dat je wel alles hebt losgemaakt, uitgezet, opnieuw hebt opgestart en de kabels opnieuw hebt aangesloten. Hartstikke goede stappen om eens te doorlopen bij problemen dus daar is ook niks mis mee natuurlijk. Maar ik lees niet terug dat je de ontvanger ook eens echt hebt gereset en zou je daarom willen adviseren om dat wel eens te doen. Benieuwd of dat voor de gewenste verbetering gaat zorgen!


Ik heb een experia box v10, die heb ik ook al eens gereset.resultaat blijft zelfde.

IP ontvanger is van arris, die heeft aan/uit knop. Ook paar keer gedaan .

Maar deze ontvanger heeft geen reset knop waar je een speld of zoiets in kan doen?

Misschien te oud model?


Ik heb een experia box v10, die heb ik ook al eens gereset.resultaat blijft zelfde.

IP ontvanger is van arris, die heeft aan/uit knop. Ook paar keer gedaan .

Maar deze ontvanger heeft geen reset knop waar je een speld of zoiets in kan doen?

Misschien te oud model?

Helder, dank voor de toelichting @old_guy :)
Kun je dit linkje eens openen en dan de stappen volgen zoals daar wordt aangegeven? Dat is net even iets anders dan de ontvanger uit - en aanzetten via de schakelaar op de achterkant (al kan dat zeker geen kwaad om dat af en toe even te doen). 


Reageer