Skip to main content
Beantwoord

YouTube speelt videos in willekeurige rare talen (Arris box)

• January 15, 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Vreemd genoeg kan ik hier niets over vinden maar het komt steeds vaker voor dat YouTube in een willekeurige vage taal begint af te spelen in plaats van de oorspronkelijke taal. Soms wisselt het zelfs weer naar andere talen. 

Ik ben ingelogd met een Engelstalig premium account en het menu is Nederlandstalig. Account verbinden met telefoon haalt ook niets uit.

Kan KNP hier iets aan doen of is dit geheel aan YouTube te wijten?

Heel vreemd ook dat ik hier bijna niets over kan vinden.

Een andere bug is overigens dat (Engelstalige) ondertitels van een (Engelstalige) video indien aanwezig ELKE KEER opnieuw uitgezet moeten worden ook als staat dit op uit in de instellingen. Dit is ook al een eeuwigheid het geval.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Skies! Dat is inderdaad niet handig, dus goed dat je dit meldt. Ik heb dit nog niet eerder langs horen komen dus weet niet waar dit hem precies in zit, maar heb je al een reset van de TV+ Box of een reset van de tv-ontvanger geprobeerd sinds dit gebeurt? 

Je moet dan wel opnieuw inloggen hierna, maar ik ben benieuwd of alle problemen daarmee opgelost zijn of dat hetzelfde blijft gebeuren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hi ​@Skies! Dat is inderdaad niet handig, dus goed dat je dit meldt. Ik heb dit nog niet eerder langs horen komen dus weet niet waar dit hem precies in zit, maar heb je al een reset van de TV+ Box of een reset van de tv-ontvanger geprobeerd sinds dit gebeurt? 

Je moet dan wel opnieuw inloggen hierna, maar ik ben benieuwd of alle problemen daarmee opgelost zijn of dat hetzelfde blijft gebeuren.